حمید عزیزیان، مدیر تولید محتوای این شرکت فناور در گفتوگو با ایسنا، گفت: ما از سال ۹۹ شروع به کار کردیم و با ایجاد استارتاپی در فضای دانشگاهی طرحهای تحقیق و توسعه را در حوزه رسانه اجرایی کردیم.
وی افزود: در این طرحها ایدههایی را اجرایی کردیم که جای آن در فضای رسانهای کشور خالی بود.
عزیزیان، نقاط قوت این شرکت را تولید و ارائه راه حلهای مبتنی بر دانش عنوان کرد و یادآور شد: شرکت ما تنها یک خبرگزاری نیست که محتوا تولید کند و همچنین یک آژانس تبلیغاتی به شمار نمیرود، بلکه مجموعهای خلاق و دانش محور در عرصه ارتباطات و رسانه است که در راستای توانمندسازی و توسعه اکوسیستم ارتباطی و رسانهای کشور فعال شده است.
وی توانمندسازی دانشی را با هدف بهروز رسانی و ارتقای دانشی نیروها و سازمانها از طریق برگزاری دورههای تخصصی و عمومی و ارائه خدمات مشاورهای را از زمینههای فعالیت این شرکت خلاق در حوزه رسانه نام برد و یادآور شد: طراحی و اجرای انواع پژوهشها و برگزاری رویدادهای خلاقانه و نوآورانه در حوزه رسانه از دیگر زمینههای خدماتی ما به شمار میرود.
عزیزیان، ارزیابی عملکرد سازمانها را از دیگر زمینههای خدماتی این شرکت نام برد و گفت: معمولا در سازمانها، بخش روابط عمومی نوعی تبعیدگاه است و از سوی دیگر سازمانها استراتژیهایی دارند که در اجرا به هدف مورد نظر نمیرسد؛ از این رو ما برای ارزیابی عملکرد این سازمانها، دادههای رسانهای و مطالب فضای مجازی آنها را جمعآوری و ارزیابی کردیم.
وی از راهاندازی و توسعه سامانهای برای سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: در بخش روابط عمومی کلیه اطلاعات را در این سامانه بارگذاری و در واقع با این سامانه نسل جدیدی از روابط عمومیها را معرفی کردیم. بازار سنجش و مخاطبسنجی بخشی از این خدمات است.
انتهای پیام