خطبه‌های نماز جمعه امروز چهارم آبان‌ماه تهران به امامت آیت الله احمد خاتمی آغاز شد.

آیت الله خاتمی در ابتدای خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: از مباحث توحیدی این است که پایبندی به دین مدام همراه با توطئه است و برای پاسداری از دین باید هزینه‌ها پرداخت و این یک واقعیت است. در قرآن آمده است که مدام تلاش می‌کنند که نور خدا را خاموش کنند، اما خداوند می‌خواهد که این نور فراگیر شود و این یک واقعیت است.

وی افزود: در سوره بقره درباره هدف دشمن نیز آمده است که آنقدر شما را آزار می‌دهد تا دست از دین بردارید که به فضل خداوند در این ۴۵ سال انقلاب اسلامی، زورشان نرسیده و نخواهد رسید.

خطیب نماز جمهه تهران ادامه داد: سخنی از امیر المومنان (ع) در نهج البلاغه است مبنی بر اینکه مرد جنگ همواره بیدار است و کسی که خوابش می‌برد باید بداند دشمن بیدار است و خوابش نمی‌برد. باید در برابر توطئه‌ها بیدار بود و این واقعیت است که دشمن مدام در حال تلاش علیه شماست.

آیت الله خاتمی گفت: قرآن کریم ۷ راه برای مبارزه با توطئه‌های دشمن ذکر کرده است. یک اینکه بیداری مداوم لازم است و هوشیاری نظامی در این ذیل است که الحمدالله نیرو‌های مسلح ما، این بازو‌های پرتوان ملت گفتند که دشمن اگر دست از پا خطا کند در عملیات وعده صادق سه آنها را می‌کوبانیم.

source

توسط ecokhabari.ir