حراج آخرین خودروی فرمول یک مایکل شوماخر + عکس
اقتصاد۲۴- معمولاً فرصت خرید یک خودروی فرمول یک واقعی خیلی مهیا نمی‌شود، اما هم‌اکنون شانس در خانه کلکسیونر‌های ثروتمند را زده است. حراجی RM ساتبیز در حال فروش یکی از موفق‌ترین خودرو‌های فرمول یک مایکل شوماخر یعنی فراری ۲۴۸ سال ۲۰۰۶ است. شوماخر با این خودرو به ۵ پیروزی از جمله در گرندپری‌های آمریکا، اروپا و آلمان دست یافت.

حراج آخرین خودروی فرمول یک مایکل شوماخر + عکس

او همچنین توانست با خودروی موردبحث دو بار عنوان نایب‌قهرمانی، چهار رکورد سریع‌ترین لپ و سه پل پوزیشن را کسب کند. خودروی شاسی شماره ۲۵۴ فراری با رانندگی شوماخر به رکورد جدیدی در سال ۲۰۰۶ دست یافت و آن هم عبور از تعداد پل پوزیشن‌های آیرتون سنا مشهور بود. فراری ۲۴۸ اولین خودروی فرمول یک ۸ سیلندر شرکت از سال ۱۹۶۴ به بعد بود و پشت سر راننده قرار داشت. این نیروگاه ۲.۴ لیتری در ابتدا ۷۳۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد، اما خروجی آن تا پایان فصل به ۷۸۵ اسب بخار افزایش یافت.

حراج آخرین خودروی فرمول یک مایکل شوماخر + عکس
مالک فعلی در دسامبر ۲۰۰۷ خودرو را از تیم فراری خریداری کرده و یک سال بعد نیز تأییدیه کتاب قرمز کلاسیک این خودروساز را دریافت نموده است. در این کتاب اصالت قطعات و شماره‌های شاسی و دیگر بخش‌ها تائید شده است. حراجی RM ساتبیز اشاره‌ای به قیمت فروش تخمینی نکرده هرچند خریداران می‌توانند از چند روز دیگر بیعانه خود جهت شرکت در حراجی را واریز نمایند.

source

توسط ecokhabari.ir