به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانکی خاک در کارگاه آموزشی” اهمیت نقش مهارت آموزی در ارتقاء و توسعه دانش فنی و توانمندسازی منابع انسانی” گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با قدمتی 70 ساله در کشور یک شرکت دانش بنیان و فناورانه است و به طور مستمر در حال تولید علم و به‌روز آوری و آموزش دانش نوین به کارشناسان، تکنسین‌ها و جامعه مهندسی کشور است.

کیانپور با اشاره به برگزاری قریب به  140 هزار نفر- ساعت دوره آموزشی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بیش از یکهزار نمایندگی در سراسر کشور گفت: با پیشرفت فناوری دنیا، دانش و فرهنگ سازمانی در حال تغییر است و باید با کسب دانش نوین و تولید علم در کشور به صورت مستمر کارکنان در معرض آموزش قرار گیرند، از این رو شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال رونق تولید با مشارکت مردم، اقدام به برنامه‌ریزی جهت برگزاری 180 هزار نفر- ساعت دوره آموزشی  با مشارکت کارشناسان، تکنسین‌ها و جامعه مهندسی حاضر در سازمان‌ها و دستگاه‎های اجرایی  کرده است.

وی با اشاره به ضرورت آموزش‌ در بخش استانداردها و بخش‌نامه‌ها افزود: در راستای تولید علم،  این شرکت تا کنون موفق به تدوین  بالغ بر ۱۰۶ عنوان استاندارد ملی در زمینه‌های قیر و آسفالت، سیمان و بتن، مکانیک خاک و سنگ با تاکید بر شناخت نیازهای روز جامعه فنی و مهندسی و در همکاری با سازمان ملی استاندارد شده است.

کیانپور با اشاره به اینکه پس از آموزش، اولویت نخست ما اجرای دستورالعمل‌ها و استانداردها در ارائه خدمات است، تاکید کرد: خدماتی که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ارائه می‌دهد منطبق بر نشریه‌ها، دستورالعمل‌ها و استانداردهای ملی و بین‌المللی است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: این شرکت خود را در قبال جامعه مسئول می‌داند و در راستای مسئولیت اجتماعی و با اعتقاد به اینکه منابع انسانی در کشور ارزشمند است از آمادگی ارائه آموزش‌های تخصصی به آزمایشگاه‌های بخش خصوصی خبر داد.

سید ابوالفضل بهره‌دار رئیس انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران در این نشست گفت: انجمن‌های علمی مشاوران امین برای توسعه کشور محسوب می‌شوند و برخی انجمن‌های علمی در مجالس و شوراها دارای کرسی هستند.

بهره‌دار گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک عضو ممتاز و موثر انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران است که بر اساس تفاهم‌نامه همکاری که در بخش‌های مختلف به امضاء رسیده است، کارگاه آموزشی ” اهمیت نقش مهارت آموزی در ارتقاء و توسعه دانش فنی و توانمندسازی منابع انسانی” نیز در راستای یکی از مفاد همکاری‌های فی‌مابین در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شده است.

انتهای پیام/

source

توسط ecokhabari.ir