صفحه اقتصاد –

پنجمین قسمت سریال بازنده به کارگردانی امین حسین پور در روز جمعه ۲۷ مهر ساعت ۸ صبح منتشر شد، سریال بازنده در ژانر درام، معمایی در سال ۱۴۰۳ از شبکه خانگی و پلتفرم فیلمیو منتشر شده است، این سریال با بازی علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی محمدی، پیمان قاسم خانی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، علی مردانه، الهه اذکاری، ترنم کرمانیان، امیرحسین رضازاده، سپیده مولوی و ستاره قهرمانی و … می باشد. در این مطلب خلاصه داستان قسمت پنجم سریال بازنده را خواهیم خواند.

خلاصه قسمت ۵ سریال بازنده

این قسمت با معرفی بهروز صابری شروع میشه:

اسمم بهروز صابریه، دقیقا ۲۰ سال قبل زندگیم به پایان رسید وقتی که گفتن بچمون مرده، تنها چیزی که مطمئن بودم این بود که مرگ بچم تصادفی نبوده، پلیس چند اثر انگشت روی لباسهاش پیدا کرده بود اما اینا مدرک نبود تا اینکه مادر و دختری اومدن در منزل و از دیده هاشون موقع رخ دادن حادثه گفتن و اون می تونست بگه قاتل بچه ام دختری با آویز کیف عروسکه. من تمام مدت دنبال اون دختر بودم امید داشتم که با پیدا کردنش قاتل بچه ام رو معرفی کنم، اما روز دادگاه مادر و دختری که قرار بود برای شهادت بیان به دادگاه نیومدن و برای همیشه از ایران رفتن، همین باعث می‌شد که بیشتر مطمئن باشم قاتل بچه ام ارغوان امینی بوده. شاید اونا تونسته باشن همه چیز رو با پول بخرن اما خوشبختی رو نه.

پارسا میره محلی که مامورها در حال نگهبانی ماشین ون بودن، بهروز با تماسی که بهش میشه مجبور میشه همسرش نسرین که بیمار بوده رو تنها بداره بره بیرون، بهروز با ماشین میره و پلیس هم تعقیبش می کنه.

ارغوان با کاوه حرف میزنه که چرا آوا باید اینها رو به پلیس بگه که کاوه اظهار بی اطلاعی می کنه، اون همیشه جانا رو مثل بچه اش دوست داشت چرا باید ما رو بدون بچمون به مهمونی دعوت کنه. ارغوان گوشی رو برمیداره که به کیانی حرفهاش رو بگه اما کاوه منصرفش می کنه و میگه پیشنهاد نبردن جانا رو من به آوا دادم فقط می خواستم یه بار دیگه با هم دو تایی بریم مهمونی شاید حالت بهتر بشه، کاوه میگه ببخشید. که همون لحظه ونوس ارغوان رو صدا میکنه و میگه دارم میرم. 

آوا تلفنی با یکی حرف میزنه و میگه عزیزم من فیلم رو فرستادم دوباره چک میکنم که حمید از راه میرسه میگه کی بود اما آوا میگه از بچه های شرکت که حمید با تندی میگه هنوز نرفته شرکت عزیزت شد؟ که آوا میگه غیرتی نشو خبری نیست.

با رفتن ونوس ارغوان میاد به کاوه میگه چرا اصرار کردی بدون بچه بریم خواستی حالم بهتر بشه الان بهتره؟ فقط خواستی به هر قیمتی کنارش باشی نمی خوای اینا رو به پلیس بگی تو نخواستی من کنار بچه ام باشم. کاوه میگه تو این یکساله تو نبودی من همش پیش بچه بودم، یجور نگو که برای من مهم نبوده. این من بودم که همه چیزای جانا رو میدونستم. ارغوان عصبی به گریه میفته.

سریال بازنده

ارغوان به مطب دکتر میره و باهاش حرف میزنه دکتر میگه امروز پلیس اینجا بود و از ماجرای قتل همکلاسیت خبر داشت اما نگران نباش چیزهایی که بین خودمون بود تو پرونده نبود و از اول هم قرار نبود کسی بفهمه تو همکلاسیت رو کشتی. دکتر ازش علت نخوابیدن رو میپرسه که ارغوان میگه من می ترسم، همه چی از مهمونی یادمه غیر از لحظه ای که آخرین بار رفتم دیدن جانا. دکتر میگه بهتره از کاوه اتفاقاتی که رخ داده رو بپرسی اون میتونه کمکت کنه و لازم نیست فکر کنی که بلایی سر بچه ات آورده باشی. 

ارغوان میرسه خونه ونوس بهش زنگ میزنه که با وکیلم صحبت کردم اونا نمیتونن بهت گیر بدن.

بهروز وارد خونه ویلایی پلاک ۴ میشه، پارسا آمار خونه رو میگیره از همکاراش.

پیک یه بسته میاره مال کاوه، ارغوان تحویل می گیره داخلش یه جیزی بود که ارغوان با دیدنش حالش بد میشه، یاد لحظه ای میفته که می فهمه بارداره و اولش نمی خواست جانا رو نگه داره. 

پلیس به پارسا زنگ میزنه که خونه برای بهرام برادر بهروز صابریه، بهروز با یه پتو که انگار داخلش بچه است از خونه میاد بیرون پتو رو میذاره صندلی عقب و سوار ماشین میشه. پلیس همچنان تعقیبش می کنه.

کاوه تو شرکت جلسه مشغول انجام یه قرارداد خارجی بود که البته فسخ میشه، ارغوان وسط جلسه چندبار زنگ میزنه که کاوه نمیتونه جواب بده.

ارغوان از طریق واتساپ یه چیزی برای کاوه میفرسته که ببینه، کاوه سریع بعد از دیدنش به ارغوان میگه میام خونه حرف میزنم و بعد راهی میشه.

کیانی میره خونه و وکیل همسرش پیغام گذاشته که پرداخت مهریه اش عقب افتاده، کیانی به یاد حرفهای زنش بعد از مرگ پسرش میفته و میره حموم. پارسا باهاش تماس میگیره اما جواب نمیده، پارسا همچنان بهروز صابری رو تعقیب میکنه، می پیچه جلوی ماشینش و بهروز رو دستگیر می کنه، می بینن که داخل ماشین یه بچه گربه بوده.

کاوه میرسه خونه و می بینه که آدم رباها روی یه کاغذ نوشتن حال بچه تا زمانیکه پلیس نفهمه خوبه و منتظر تماس باشن. کاوه میگه باید زنگ بزنن پلیس اما ارغوان مخالفت میکنه و میگه ونوس داره میاد. ونوس و منصور از راه میرسن و میگن تا کی می خواهید منتظر باشید، منصور میگه باید به پلیس بگید، اما باز هم ونوس مخالفت میکنه. منصور میگه شاید پلیس قفل موبایل رو باز کنه یه چیزی ازش دربیاد، آدم ربا با موبایل تماس میگیره و تهدید میکنه که به پلیس چیزی نگن، اونم میگه فردا ساعت ۳ با ده میلیون دلار بیان لوکیشنی که براشون میفرسته و براشون فیلمی از جانا ارسال کرده که بینن سالمه…

دانلود قسمت پنجم سریال بازنده

https://www.filimo.com/m/۱۳۴۹۹۳/%D۸%A۸%D۸%A۷%D۸%B۲%D۹%۸۶%D۸%AF%D۹%۸۷





آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ارسال به دیگران :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

source

توسط ecokhabari.ir