به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، عباس هنرمند، با تشریح سیاست‌های اعتباری جدید، گفت: هدف بانک از طراحی این بسته اعتباری، ارایه خدمات کامل، سریع و مناسب به مشتریان است و شعب نقش اساسی در بازاریابی و ارتقای بانک در تأمین مالی شرکت‌ها دارند.

عضو هیأت مدیره بانک توسعه صادرات ایران، با تأکید بر اهتمام شعب برای معرفی طرح الماسان این بانک به مشتریان، اظهار داشت: این بسته، شامل حمایت از تولید از طریق ارایه خدمات بانکی و تأمین مالی و مشاوره تخصصی به منظور ارتقا رقابت‌پذیری کالا‌ها و خدمات ایرانی در بازار‌های هدف است.
عضو هیأت مدیره بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به ظرفیت‌های استان خراسان رضوی در حوزه صنعت و بازرگانی، یادآور شد: بند‌های هشت‌گانه بسته الماسان جذابیت لازم را برای جلب رضایت فعالان عرصه تولید و صادرات دارد.

هنرمند، اعطای تسهیلات سرمایه درگردش ریالی قبل و پس از حمل یا خرید دین، تسهیلات ریالی مرابحه برای واردات کالا، تسهیلات ارزی برای واردات کالای اساسی و تجهیزات مورد نیاز تولید، تخصیص سقف انواع اعتبارات اسنادی داخلی و اعطای انواع ضمانت نامه را به عنوان بخشی از خدمات طرح الماسان معرفی کرد و گفت: بانک آمادگی کامل را برای ارایه این خدمات به مشتریان دارد؛ شعب نیز باید در مسیر توسعه تعامل با جامعه تولید و صادرات استان و معرفی خدمات بانک توسعه صادرات ایران قدم‌های جدی‌تری بردارند.

این گزارش می‌افزاید: پیرو تأکید مدیریت بانک برای افزایش تعامل با مشتریان چو فعالان صادراتی کشور، رئیس شعبه مشهد به همراه کارشناسان شعبه از شرکت «نیان الکترونیک»، تولید‌کننده انواع مبدل‌های الکترونیکی بازدید و با مدیران ارشد این شرکت پیرامون تعاملات آتی گفتگو کردند.

شرکت دانش بنیان نیان الکترونیک، در زمینه تولید مبدل‌های انرژی و منابع تغذیه مخابراتی فعال و یکی از تأمین‌کننده‌های اصلی تجهیزات مورد نیاز همراه اول و ایرانسل است.
این شرکت سابقه حضور در پروژه‌های مخابراتی بین‌المللی را در کارنامه دارد و در پی مذاکره با همکاران شعبه بانک توسعه صادرات ایران، همکاری دوباره خود را با این بانک از سرگرفته است.

انتهای پیام/

source

توسط ecokhabari.ir