به گزارش رکنا از مازندران؛ شینا انصاری، ظهر امروز (سه شنبه) در دیدار با حنا زرین کمر، فرزند محیط بان جانباز مازندرانی و قهرمان تکواندوی دختران جهان، نشان سفیر محیط زیست را به وی اعطا کرد.

در این دیدار انصاری گفت: این برای ما باعث افتخار است که فرزند یکی از محیط بانان زحمتکش ما افتخار قهرمانی جهان را برای کشور و محیط زیست به ارمغان آوردند.

وی اظهارداشت: تربیت فرزندی که در سطح بین‌الملل برای کشور افتخارآفرینی کند در کنار شغل شریف حفاظت از طبیعت و حیات وحش هنر بزرگی است که خانواده آقای زرین کمر، محیط‌بان زحمتکش سازمان به بهترین شکل آن را انجام دادند.

در این دیدار همچنین حنا زرین کمر تاکید کرد: بیش از یک سال تمرین کردم تا در وزن ۹ بتوانم انتخاب شوم و بیش از یک سال بدون وقفه تمرین کردم و به لطف خدا و دعای خیر پدر و مادر موفق به کسب رتبه قهرمانی شدم.

زرین کمر ضمن بیان خاطراتی از شغل محیط‌بانی پدرش، گفت: شبی که پدر تیر خورد قبل از آماده شدن برای اعزام من یک حس عجیبی داشتم و به ایشان گفتم شبیه یکی از بازیگران شدید و در حقیقت حس کردم که قرار است اتفاقی بیفتد اما نمی‌دانستم چه اتفاقی.

وی افزود: پدر به رغم کار و مشغله فراوان همیشه در لحظاتی که لازم بود در کنار من بود و این قوت قلبی بزرگی برای من بود.

حنا زرین کمر؛ فرزند غرورآفرین جانباز حفاظت از محیط زیست

حنا زرین کمر فرزند یاسر زرین کمر، محیط‌بان جانباز مازندرانی که در رشته تکواندو قهرمان جهان شد، با استقبال رسمی هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو و مقامات سازمان حفاظت محیط زیست وارد کشور شد.

حنا زرین کمر فرزند یاسر زرین کمر، محیط‌بان جانباز منطقه بابل استان مازندران در مسابقات جهانی نوجوانان تکواندو جهان که از ۱۰ تا ۱۵ مهرماه در شهر چانچئون کره جنوبی برگزار شد، با کسب مدال طلای این مسابقات، سهم مهمی در قهرمانی تیم دختران ایران با چهار مدال طلا و یک نقره داشت.

یاسر زرین کمر، محیط‌بان جانباز شهر بابل استان مازندران در سال ۱۳۹۶ در حین مأموریت مورد اصابت گلوله شکارچیان غیرمجاز قرار گرفت و به درجه جانبازی نائل آمد.

 

مسعود پاشنا/مازندران

source

توسط ecokhabari.ir