به گزارش اکوایران، بررسی‌ پلتفرم‌های خرید و فروش مسکن در شمال کشور نشان می‌دهد که با رقمی بین ۱ تا ۲ میلیارد تومان می‌توان یک واحد ویلا یا خانه روستایی با امکاناتی همچون پارکینگ و دارای ۲ الی ۳ خواب خریداری کرد.

در توضیحات برخی از این آگهی‌های منتشر شده، نوشته شده که می‌توان با خودرو و ملک تهاتر کرد یا به صورت پیش‌پرداخت و اقساطی این بناها را خریداری کرد.

در شهر چمستان واقع در مازندران، ویلایی با ۸۵ مترمربع زیربنا و ۱۷۵ مترمربع متراژ زمین، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ویلایی با ۸۰ مترمربع زیربنا ،۱۵۰ مترمربع متراژ زمین و کلیدنخورده یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در شهر زیباکنار واقع در گیلان، ویلایی با ۱۰۰ متر زیربنا و ۳۰۰ متر متراژ زمین و ۲ سال ساخت، یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و در لاهیجان ویلایی با ۱۰۰ مترمربع زیربنا و ۲۰۹ مترمربع کل بنا، یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در شهر محمودآباد در مازندران، ویلایی ۷۵متری با ۱۳۰ مترمربع زیربنا، نوساز و کلیدنخورده، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در شهر نور، ویلایی ۸۰ متری با ۱۵۰ مترمربع متراژ زمین، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عرضه شده است.

photo_2024-10-05_14-23-50

source

توسط ecokhabari.ir