به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه ایران نوشت: با کمک مرد راننده وی به بیمارستان منتقل شد و پس از بهبودی در تحقیقات به پلیس گفت: روز حادثه از خانه دوستم خارج شدم و درخواست خودروی اینترنتی دادم، وقتی راننده رسید و سوار شدم پس از طی مسافتی به بهانه شلوغی خیابان، راننده تغییر مسیر داد و من هم از آنجا که خودرو اینترنتی بود و به نظر مطمئن می‌آمد، اعتراضی نکردم.

فرار از دست مرد متجاوز

او ادامه داد: ناگهان وقتی به خودم آمدم متوجه شدم راننده در محلی شبیه بیابان توقف کرده است.بعد از آن مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و با تهدید چاقو قصد تجاوز به مرا داشت. با هم درگیر شدیم و من با تمام توان به در خودرو لگد می‌زدم تا در باز شد.چون زخمی شده بودم فقط به فکر فرار بودم و در نهایت خود را از ماشین به بیرون پرت کردم که حتی کیفم هم داخل خودروی راننده اینترنتی جا ماند. راننده جوان که وضعیت مرا دید، ترسید و از محل متواری شد.به سختی خودم را به کنار جاده رساندم و سرنشینان خودروی عبوری مرا به مرکز درمانی رساندند.

به دنبال اظهارات دختر جوان، به دستور بازپرس امیرحسین علیمردان، تحقیقات پلیسی آغاز و خودرو مذکور  بلافاصله شناسایی و راننده اش دستگیر شد.

مرد جوان ابتدا منکر آزار و اذیت مسافرش شد و ادعا کرد: شاکی دروغ می‌گوید، اما وقتی کارآگاهان در بازرسی از خانه وی کیف شاکی را پیدا کردند وی مجبور به اعتراف شد.

متهم گفت: این دختر بشدت شبیه نامزد سابقم بود که عاشقانه دوستش داشتم.اما او به خاطر پسری که از نظر مالی از من بهتر بود به من خیانت و با او ازدواج کرد. من هم به دنبال انتقام از او بودم و زمانی که این دختر را سوار کردم به خاطر شباهت زیاد او را اشتباه گرفتم و وسوسه انتقام به سراغم آمد، خودرو را به محلی خلوت بردم و خواستم به او تعرض کنم که با هم درگیر شدیم و تا آن زمان باز هم تصور می‌کردم کسی که قصد آزار و اذیتش را دارم همان دختر است و حتی با چاقو او را زخمی کردم تا کمی از خشم و کینه‌ای که دارم، از بین برود.اما حالا پشیمانم و واقعاً قصد آزار رساندن به مسافرم را نداشتم.

با اعتراف پسر جوان، به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت، او در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

source

توسط ecokhabari.ir