سریال طوبی هر شب از شبکه اول سیما به نمایش در می آید، در این مطلب از صفحه اقتصاد دانلود سریال طوبی قسمت چهل و هشتم از شبکه یک را آورده ایم.


صفحه اقتصاد –

سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ را روایت می کند و مضمون آن خانواده و پیاده روی اربعین است. «طوبی» داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی است که برای حفظ خانواده‌ خود تلاش می کند. در این مطلب با دانلود قسمت چهل و هشتم سریال طوبی از تلوبیون با شما هستیم.

دانلود سریال طوبی قسمت ۴۸ از شبکه یک

https://telewebion.com/episode/۰xf۲ffb۰۷

خلاصه داستان قسمت ۴۸ سریال طوبی

طوبی از باجه تلفن عمومی زنگ میزنه به خونه و میگه میخوام برم به وصیت سیمین عمل کنم بهش قول دادم که هرسال خونه تو هله بشه موکب و به زائران امام حسین خدمت کنم الانم میخوام برم نگرانم نباشین راه های مرزیو از قاچاقچیا هم بهتر بلدم پریزاد گریه میکنه و میخواد که نره اما طوبی آرومش میکنه و سوار اتوبوس میشه. وقتی میرسه خونه زائران به اونجا میان و او ازشون پذیرایی میکنه. ساعد تو خونه ای در عراق مخفی شده تا توی یه فرصت مناسب از اونجا بزنه بیرون و فرار کنه طوبی رفته به اونجا تا ببینه کسی اونجا هست یا نه ساعد با اسلحه اونجا مخفی شده تا در صورت لزوم بتونه از خودش دفاع کنه پسر یکی از  اهالی محله طوبی را میشناسه و باهاش سلام و احوالپرسی میکنه طوبی ازش میپرسه میدونی کی اینجارو خریده؟ او میگه آره یه نفر به اسم سلیم پسر با خداییم هست وقتی فهمید این خونه به اسم شماست و یکی دیگه اینجارو فروخته بهش گفت تو جای غصبی نمیمونم و قفل کرد و رفت طوبی میگه چجوری میتونم پیداش کنم؟

ادامه داستان را در اینجا بخوانید. 





آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ارسال به دیگران :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

source

توسط ecokhabari.ir