جزییات تعطیلی مدارس خراسان شمالی فردا دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ را در این مطلب آمده است.


صفحه اقتصاد –

با آغاز بارش ها باز والدین دانش آموزان می خواهند با توجه به وضعیت آب و هوا می خواهند، بدانند آیا مدارس خراسان شمالی دوشنبه تعطیل است یا خیر؟

با ما همراه شوید و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید. 

براساس آخرین اخبار هواشناسی، احتمال تعطیلی مدارس خراسان شمالی فردا دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ اندک است. اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

هواشناسی خراسان شمالی

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی کاهش دمای هوا و بارش برف برای امروز در ارتفاعات استان پیش بینی کرده و از کشاورزان خواسته است تا سریع تر محصولات خود را جمع آوری و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

هواشناسی خراسان شمالی در اطلاعیه ای اعلام کرد که ناپایداری هوا برای امروز در مناطق مختلف استان تداوم دارد و سبب وزش باد نسبتا شدید، بارش باران، در پاره ای نقاط با احتمال رگبار باران خواهد بود و در ارتفاعات مه و بارش برف پیش بینی شده است.

در بیشتر مناطق استان بویژه مناطق شرق و جنوب استان شامل شهرستان های اسفراین، بام و صفی آباد، شیروان، فاروج، گرمه، جاجرم و بجنورد در ارتفاعات شرق و جنوب شرق احتمال بارش برف وجود دارد.

روند کاهشی دما تا صبح دوشنبه در بیشتر مناطق استان ادامه دارد و مردم استان کاهش دمای هوا به میزان ۲ تا چهار درجه سانتیگراد را تجربه می کنند.





آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ارسال به دیگران :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

source

توسط ecokhabari.ir