اقتصاد ۲۴- حمید رضا مختاریان با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک، ضمن پاسخ به تماسهای تلفنی، سوالات مشتریان و هموطنان که به حوزه کارتهای بانکی، اپلیکیشن ها، خودپردازها، کارت خوانها و سایر امور مرتبط بود؛ دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.
طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران برقرار شد، دهها نفر خواستهها و مسائل خود را مطرح کردند.
حمید رضا مختاریان در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک به کاهش مشکلات کمک خواهد کرد، اظهار کرد: اجرای این اقدامدر راستای تعامل و تکریم مشتریان بانک است.
وی به اهمیت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان بانک اشاره کرد و گفت: این مرکز ضمن برقراری ارتباط دوسویه با مشتریان با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی میتواند در معرفی خدمات و افزایش رضایتمندی هموطنان گامهای بلندتری بردارد.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران به حجم انبوه سئوالات مشتریان بانک و همکاران اشاره کرد و افزود: تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم، مرکز ارتباط با مشتریان بانک است و آنچه که باعث موفقیت این مرکز در جلب رضایت تماس گیرندگان میشود، بهره گیری از بانکهای اطلاعاتی جامع و روزآمد، دانش بالا و اشراف کارشناسان مرکز به فعالیتهای واحدهای مختلف بانک است.
اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند، اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، میتواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریعتر مسائل و دغدغههای مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.
مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲ پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.
source