به گزارش آوای اقتصاد،  به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، بر اساس ارزیابی‌های معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران، مخابرات منطقه یزد همچنین با رسیدگی به ۹۱ درصد شکایات( ۴۳ مورد از ۴۷ شکایت ثبت شده)، جایگاه برتری در ارائه خدمات مخابراتی کسب کرده است.

محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد با اعلام این خبر افزود: این کاهش حاصل تلاش بی‌وقفه همکاران در مراکز خدمات مشترکان، اداره بازرسی و متخصصان این حوزه است که با پاسخگویی سریع و حل به موقع مشکلات، رضایت مشترکان را جلب کرده‌اند..

source

توسط ecokhabari.ir