راهکاری عالی که هرکسی می‌تواند برای تریدینگ از آن کمک بگیرد، استفاده از خدمات شرکت تأمین سرمایه است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین پراپ فرم‌های ایران بوده و شهرت فوق‌العاده‌ای در این زمینه دارد. همین موضوع نیز باعث شده تا قادر باشید در کمترین زمان بهترین سرمایه فارکس را جمع‌آوری کنید.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که مزایای بسیار زیادی در استفاده از خدمات این شرکت وجود دارد؛ اما قبل‌از هر کاری باید با پراپ فرم‌ها آشنایی کامل و دقیقی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه حرفه‌ای‌تر شدن درحوزه پراپ ها، می‌توانید تا انتهای این مطلب آموزشی همراه ما باشید. در ادامه برترین پراپ ایرانی را نیز معرفی خواهیم کرد.

تعریفی برای Proprietary Trading

برای اینکه بتوانیم برترین پراپ ایرانی را به شما معرفی کنیم، باید اصلا ببینیم که این شرکت چه تعریفی دارد. باید گفت که یک پراپ فرم یا Proprietary Trading یک مرکزی است که در ازای درصدی از سود تولید شده توسط تریدر، دسترسی وی را به سرمایه فراهم می‌کند.

در واقع اگر یک معامله‌گر ارز دیجیتال یا فارکس موفق به سوددهی شود، پراپ فرم از آن حمایت کرده و سرمایه لازم برای تریدینگ در بازارهای مالی را در اختیار وی قرار می‌دهد. به همین دلیل است که امروز تریدرهای گوناگونی به‌دنبال بهترین پراپ های ایرانی می‌گردند.

روش‌های کسب درآمد در پراپ فرم‌ها

مورد دیگری که باید برای آشنایی با پراپ فرم‌هایی مانند تأمین سرمایه در نظر داشته باشید، روش‌های کسب درآمدی است که برای آن‌ها وجود دارد. اگر برای شما سوال است که چگونه می‌توانید از این شرکت‌ها درآمد کسب کنید باید بدانید که پس‌از پذیرش توسط این شرکت‌ها، مقدار مشخصی سرمایه اولیه به شما تعلق می‌گیرد.

البته باید گفت که اندازه این سرمایه نسبت به سودی که شما حق حفظ آن را دارید و البته تجربه و سابقه‌تان متفاوت خواهد بود. بیشتر تریدرها از معاملات کوتاه‌مدت تا سوئینگ و پوزیشن تریدینگ استفاده می‌کنند تا در پراپ ها سود بیشتری به خود اختصاص دهند.

مزایا و معایبی که پراپ فرم‌ها برای شما دارند

مزایا و معایبی که پراپ فرم‌ها برای شما دارند

نکته فوق‌العاده مهمی که باید قبل‌از همکاری با پراپ فرم‌هایی مانند تأمین سرمایه در نظر داشته باشید، مزیت‌ها و معایبی است که این روش به شما ارائه می‌دهد. به‌طور کلی روش پراپ تریدینگ مزایا و عیب‌هایی دارد که مهم‌ترین آن‌ها را در این بخش باهم بررسی خواهیم کرد.

استراتژی شما به‌صورت برد – برد است

یکی از مهم‌ترین مزایایی که شرکت‌های پراپ تریدینگ به شما ارائه می‌کنند این است که استراتژی شما در آن‌ها برد – برد است. شرکت‌هایی مانند تأمین سرمایه قابلیت افزایش سود به‌صورت قابل‌ توجهی را دارند. باید گفت که روش‌ها و چالش‌هایی که این مراکز در اختیار شما قرار می‌دهند سود شما را چندین برابر می‌کند. این موضوع علاوه‌بر افزایش سود آنها، میزان سودی که شما به‌عنوان معامله‌گر دریافت می‌کنید نیز بیشتر خواهد کرد.

از سوی متخصصان حمایت خواهید شد

موضوع دیگری که هرکسی باید به‌عنوان مزایای پراپ فرم‌هایی مانند تأمین سرمایه بداند این است که متخصصان آن‌ها از شما حمایت می‌کنند. تریدرها قادر هستند از متخصصانی که در این شرکت‌ها کار می‌کنند بهره‌مند شود.

در واقع برترین پراپ ایرانی افراد حرفه‌ای و زبده‌ای را در اختیار شما قرار خواهد داد تا با افزایش سود شما، میزان سودی که از سرمایه خود به‌دست می‌آورد را نیز بیشتر کند. پس می‌توان این روش را یک مزیت مهم و البته منطقی دانست.

پلتفرم تریدینگ به‌صورت آزادانه انتخاب خواهد شد

اگر به‌دنبال پاسخ این سوال که پراپ چیست می‌گردید باید بگوییم که این پراپ فرم‌ها دست شما برای انتخاب پلتفرم تریدینگ را آزاد می‌گذارند. این یعنی شما این قابلیت را دارید که بسته به مهارت‌ها و نیاز خود یک پلتفرم را انتخاب کنید.

خلاف شرکت تأمین سرمایه، برخی شرکت‌ها در این زمینه محدودیت داشته و تنها باید در پلتفرم‌های انتخابی‌ترید کنید. این مشکل در این شرکت رفع شده و با انتخاب یک مرکز مناسب برای ترید، قادر به افزایش سود خود هستید.

هزینه خدمات شرکت‌های پراپ بالا است

اما عیبی که متأسفانه در هر پراپ فرمی از جمله تأمین سرمایه وجود دارد این است که هزینه خدمات آن‌ها بالا بوده و ممکن است از سود شما کاهش دهد. در واقع شما باید برای استفاده از برخی خدمات این شرکت‌ها، هزینه‌هایی را بپردازید.

این موارد ممکن است در ابتدا گران بوده و شاید توانایی پرداخت آن را نداشته باشید. البته این موضوع کاملا منطقی است. این شرکت‌ها برای شما سرمایه تأمین کرده و خدمات بسیار زیادی ارائه می‌دهند؛ به همین دلیل هزینه این خدمات قطعا بالا خواهد رفت. البته شرکت‌هایی مانند تأمین سرمایه تعرفه‌های پایین‌تری برای خدمات خود در نظر گرفته‌اند.

رقابت در سطح سنگینی در پراپ فرم‌ها وجود دارد

مورد دیگری که باید به‌عنوان عیب شرکت‌های پراپ فرم به شما ارائه دهیم، رقابت سنگینی است که میان تریدرها وجود دارد. محیط‌های معاملاتی برترین پراپ ایران بسیار حرفه‌ای بوده و افراد زیادی در آن به رقابت می‌پردازند. این امر نیز منطقی به نظر می‌رسد.

زیرا شرایطی عالی برای ترید بوده و هرکسی که به توانمندی‌های خود اطمینان دارد، قطعا از خدمات این شرکت‌ها بهره خود را خواهد برد. پس باید در نظر داشته باشید که قبل‌از شما، تعداد زیادی معامله‌گر حرفه‌ای در این شرکت‌ها وجود داشته و از تست‌های سخت آن‌ها رد شده‌اند.

تأمین سرمایه؛ پرمزیت‌ترین پراپ ایرانی

تأمین سرمایه؛ پرمزیت‌ترین پراپ ایرانی

اگر می‌خواهید این پراپ فرم ایرانی را جهت سرمایه برای ترید انتخاب کنید، باید ببینید که چه مزایایی به شما ارائه می‌دهند. از پراهمیت‌ترین این مزایا باید به ۹۰درصد تقسیم سود، ریفاند ۲۵درصدی، پرداخت دلاری و ریالی، عدم محدودیت در پرداخت و مناسب‌ترین قیمت‌ها اشاره کرد.

جمع‌بندی

درصورتی‌که قصد کسب سود زیاد در ترید فارکس و ارزهای دیجیتال را دارید، باید با خدمات شرکت تأمین سرمایه آشنایی کامل داشته باشید. این شرکت در واقع یک پراپ فرم ایرانی بوده و به‌عنوان برترین پراپ ایرانی نیز شناخته می‌شود.

دلایل گوناگونی برای این موضوع وجود دارد. خلاف بسیاری از شرکت‌ها، تقسیم سود در این شرکت ۹۰ به ۱۰ بوده و ۹۰درصد سود به معامله‌گر می‌رسد. همچنین تعرفه‌ای که این شرکت برای خدمات خود در نظر گرفته مناسب بوده و هرگز به شما فشار نمی‌آورد. به وب‌سایت این پراپ تریدینگ ایرانی بروید تا بببنید که چه خدمات و مزایایی را به شما ارائه می‌کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.

[کل: ۲ میانگین: ۵]

لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=458577

source

توسط ecokhabari.ir