شاخص‌های تاب‌آوری سازمان‌ها در بحران

سید علیرضا کاشی‌زاده، مشاور مدیریت در گفت‌گویی با اکوایران به بررسی این مسئله پرداخته و بیان می‌کند که مهم‌ترین شاخص برای شرکت‌ها نسبت‌های مالی است. وقتی ما در یک اقتصاد ثبات‌ناپذیر و پیش‌بینی ناپذیر مواجه هستیم، افق‌های تحلیل حتی در بازه زمانی ۹۰ روز نیز نمی‌تواند برای شرکت‌ها کارگشا باشد.

این درحالی است که کاشی‌زاده اشاره کرد قبل‌تر در ادبیات استراتژی صحبت از برنامه‌های بلندمدت و میان‌مدت بود، اما در حال حاضر این برنامه‌ها در بازه زمانی هفته و یا دو هفته قرار می‌گیرد.

به عقیده او، اگر سیاست‌گذاران ما رویکردهای حمایتی مطالعه شده و دقیق را تبیین نکنند، تاب‌آوری برای شرکت‌های نوپا بسیار سخت می‌شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.

[کل: ۰ میانگین: ۰]

source

توسط ecokhabari.ir