وی دوام بالا و هزینه نگهداری پایین را از دیگر ویژگی‌های این پیشرانه عنوان کرد و افزود: تست‌های مختلفی که در پارس‌خودرو روی این موتور انجام شده، نشان می‌دهد که این مجموعه با حداقل استهلاک و اختلال در عملکرد، می‌تواند در سبد محصولات این شرکت جایگاه مناسبی پیدا کند.

اوجانی همچنین به گیربکس 5F18 مورد استفاده در پارس‌نوآ اشاره کرد و گفت: این گیربکس پیش‌تر در خودروی شاهین دستی استفاده شده و در ترکیب با موتور جدید، نسبت به مجموعه موتور و گیربکس تندر۹۰ عملکرد بهتری دارد.

وی در ادامه به برخی امکانات رفاهی و ایمنی پارس‌نوآ اشاره کرد و گفت: فرمان برقی D-TYPE، سیستم کنترل پایداری، مالتی‌مدیای ۷ اینچی با دوربین عقب، تهویه نیمه‌اتوماتیک، سنسور پارک عقب، رینگ آلومینیومی و صندلی‌های ارگونومیک از جمله ویژگی‌های این خودرو به شمار می‌روند.

به گفته اوجانی، پارس‌خودرو با تکیه بر تجربیات سایپا، همکاری‌های بین‌المللی و استانداردهای سخت‌گیرانه کیفی، به دنبال عرضه خودرویی بادوام، مطمئن و رقابتی در بازار داخلی است.

انتهای پیام/

source

توسط ecokhabari.ir