به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ در این ارزیابی که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت پذیرفت تعیرگاه مرکزی توانست رتبه یک خدمات تعمیرگاهی را به خود اختصاص دهد.

این موفقیت درخشان، حاصل اجرای استانداردهای سخت‌گیرانه بین‌المللی، استفاده از نیروهای متخصص و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات تشخیص و تعمیر و کسب رضایت مشتریان درتعمیرگاه مرکزی تحت پوشش این شرکت است. این شرکت با تمرکز بر رضایت حداکثری مشتریان و ارائه خدمات سریع و مطمئن، توانست درشبکه خدمات پس از فروش خود به 5 نمایندگی رتبه یک و  7  نمایندگی رتبه دوم دست یابد.

گفتنی است شرکت پارتکو، مسئولیت ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات محصولات گروه صنعتی آمیکو را در سراسر کشور بر عهده دارد و این دستاورد، گواهی بر تعهد این مجموعه به کیفیت و مشتری‌مداری است.
این دستاورد مهر تاییدی  بر رعایت استانداردهای بالای خدمات‌دهی در پارتکو  و کسب رضایت حداکثری مشتریان است.

پاشنه طلا مدیر عامل شرکت پارتکو کسب این رتبه را ثمره کار تخصصی همه همکاران خود در مجموعه پارت ارس تجارت “پارتکو” دانست و افزود رضایت مشتریان در مجموعه اولویت اول ماست ،کسب این رتبه تها یک شروع است و مجموعه پارتکو به دنبال ارائه خدمات تخصصی تر و گسترده تر در سطح کشور به مشتریان است.

انتهای پیام/

source

توسط ecokhabari.ir