جزییات بررسی شکایات شهروندان به سامانه فواد 128 ؛ 15 مدیر تذکر گرفتند

  بزرگنمايي:


فصل اقتصاد – رییس سازمان اداری و استخدامی کشور جزییات نتایج بررسی شکایات واصله به سامانه فوریت‌های اداری (فواد 128) طی آبان ماه امسال را منتشر کرد.

اقتصادی
به گزارش فصل اقتصاد ، علاءالدین رفیع‌زاده معاون رییس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی کارنامه آبان ماه اجرای سامانه فواد 128 در سه استان را منتشر کرد. بر اساس جدول منتشره، 15 نفر از مدیران تذکر گرفته‌اند 17 نفر نیز تشویق و سه نفر به کمیته تخلفات اداری معرفی شدند. به گفته معاون رییس‌جمهور سه اتفاق مهم در آبان ماه عبارت است از: فعال‌سازی سامانه فواد ویژه هم‌وطنان خارج از کشور، پیوستن شهرداری‌ها و دهیاری‌های کرج به سامانه فواد و فعال‌سازی کلینیک اصلاح فرایندهای معیوب که از نگاه مردم در فواد منعکس می‌شود. در این جدول مجموع تعداد تماس‌های موفق با فواد 128 به رقم 19 هزار و 612 تماس و تعداد شکایات مرتبط با شاخص‌های فواد به 2 هزار و 882 فقره رسیده است. میزان حل شدن شکایات طبق بازخوردگیری از شهروندان 68 درصد بوده است. تماس‌های تلفنی به سامانه فواد 128 نشان می‌دهد 2 وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و آموزش و پرورش عملکرد ضعیف و 3 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری و امور خارجه عملکرد خوبی داشته‌اند.

فصل اقتصاد







source

توسط ecokhabari.ir