
اقتصاد ۲۴- دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر تحقق اهداف راهبردی همایش سراسری مدیران ارشد بانک که با محور “پایداری خدمات، تثبیت کسب و کار و تحقق اهداف” و حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران امور و مناطق طی روزهای ۲۸ و ۲۹ آبانماه در مشهدمقدس برگزار شد، با تقدیر و تشکر از مجاهدتها و تلاشهای تمامی مدیران و کارکنان، برنامههای راهبردی بانک طی ۴ ماه باقیمانده تا انتهای سال جاری را تبیین کرد.
وی با تشریح عملکرد و اقدامات بانک در سالهای پس از ادغام، خاطرنشان کرد: بانک سپه موفقیتهای چشمگیری پس از ادغام ۶ بانک کسب کرد که زمینهساز ارائه خدمات به طیف گستردهای از مردم، شرکتها و اقتصاد شد. بیتردید دستاوردهای کسب شده، حاصل همت و تلاش جمعی یکایک همکاران در پهنه کشور عزیزمان است که حاکی از توانمندیهای مدیریتی در سطح بانک بود و اطمینان داریم تکرار و استمرار این موفقیتها در ادامه مسیر میسر و ممکن است.
دکتر ابراهیمی با اشاره به اتفاقات حادث شده طی جنگ تحمیلی ۱۲ روزه دشمنان، تلاشها و مجاهدتهای شبانهروزی همکاران و قابلیتهای بسیار بالای آنان برای برونرفت از این شرایط را قابل تحسین عنوان کرد و اظهار داشت: این رخدادها آزمون بزرگی برای بانک سپه بود و نشان داد مدیران و کارکنان از پختگی، درایت و بلوغ مناسب برای مواجهه و عبور از شرایط دشوار برخوردارند.
وی با اشاره به پایداری ارائه خدمات و توسعه و بهبود زیرساختهای بانک، افزود: با ریلگذاریهای صورت گرفته، تحول بزرگی در حوزه فناوری اطلاعات صورت گرفت و با پیادهسازی و بهرهبرداری از سامانه بانکداری متمرکز، شرایط برای توسعه و بهبود ارائه خدمات و تحقق اهداف و برنامههای گسترده فراهم است.
مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر استفاده مطلوب از فرصت پیشروی باقیمانده تا انتهای سال، تصریح کرد: اقدامات بانک در سال جاری میتواند نقطه عطفی در بانک سپه باشد، لذا همه باید در این فرصت کوتاه مجاهدانه کار و تلاش کنیم تا برنامههای پیش بینی شده به نحو مطلوب انجام شود.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی و لزوم بازآفرینی و سازماندهی مجدد نیروی انسانی بانک، افزود: همه مدیران باید با شناسایی همکاران متعهد، مستعد، توانمند و با انگیزه و بهکارگیری آنان در حوزههای مرتبط و مناسب به بهرهوری بیش از پیش بانک کمک کنند.
وی با تشریح اقدامات انجام شده پس از جنگ ۱۲ روزه و پیشرفتهای حاصل شده به تبیین شاخصهای تعیین شده برای اقدامات پیش رو پرداخت و تحقق انتظارات را مستلزم ورود جمعی تمامی همکاران به عرصه پیشرفت بانک دانست.
دکتر ابراهیمی سازماندهی، نظارت مستمر و پایش هفتگی عملکرد شعب را مهمترین مولفه در تضمین موفقیت و بهبود عملکرد مناطق عنوان کرد و ادامه داد: رشد و موفقیت امری تصادفی نیست، لذا راهبری صحیح سرمایه انسانی، کنترل، راهنمایی و استفاده بهینه از امکانات باید در دستور کار همه مدیران قرار گیرد.
دکتر ابراهیمی با تاکید بر برنامهریزی دقیق، همیاری و همافزایی ارکان بانک در همه سطوح برای تحقق و پیادهسازی اهداف بانک در ماههای باقیمانده تا انتهای سال، ابراز امیدواری کرد: با توکل بر خداوند متعال، بانک بزرگ سپه به پشتوانه سرمایه انسانی پرتلاش و توانمند خود و بهرهگیری از تمامی امکانات و منابع در اختیار، قدرتمندتر از گذشته همچنان در مسیر رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و خدمت به هموطنان عزیز گام بردارد.
مدیرعامل بانک سپه در حاشیه این همایش نیز ضمن بازدید از چند واحدهای صنعتی و تولیدی در مشهد و گفتوگو با فعالان اقتصادی بر اهمیت حمایت از تولید و ایجاد اشتغال تأکید و اعلام کرد: بانک سپه با تمام وجود تلاش میکند خدمات به مشتریان بدون وقفه ادامه داشته باشد.
شایان ذکر است، مدیران و کارکنان بانک سپه در پایان این همایش به عنوان “خادمان ملت و کشور اسلامی”، در پیشگاه خداوند متعال و در حرم رضوی با مردم عزیز عهد بستند تمام توان، ظرفیت و استعدادهای متراکم و نیروبخش خود را در راه خدمت صادقانه و بیمنت به مردم و هموطنان عزیز به کار گیرند و در جهت خدمت به ملت و کشور عزیزمان از هیچ اقدامی فروگذار نکنند و بانک سپه را به عنوان یک بانک پیشرو در تراز انقلاب اسلامی قرار دهند.
source