به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای، منصور فخاران در دوره آموزشی روشهای کیفی پایش و تحلیل رسانهها ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی این سازمان، آموزش مهارتهای تفکر نقاد و سرمایهگذاری بر روی نیروی انسانی، حل مسئله، خلاقیت و مدیریت فرایند، ایجاد فرهنگ یادگیری، استفاده از دادهها، الگوسازی موفقیتها را از مهمترین شیوههای حاکمیت گفتمان فناوری نرم برشمرد.
وی از فناوری نرم به عنوان فناوری تحولساز در حوزه اطلاعرسانی یاد و بیان کرد: مدیریت هوشمند محتوا و تولید پیام، اعمال سیستم مدیریت محتوای یکپارچه و شبیهسازی و پیشبینی برای گزارش مؤثر، پایش و مدیریت بحران، سنجش اثربخشی و بازخوردگیری از مهمترین نقشهای فناوری نرم در حوزه روابط عمومی است.
معاون توسعه فناوری و هوشمندسازی خاطرنشان کرد: بر اساس گفتمان فناوری نرم، استفاده از پیشرفتهترین تجهیزات ضروری و اما ناکافی بوده و مهمتر از آن، برخورداری از توان دانش، روش، مدل ذهنی و خلق راهحلهای پایدار است.
فخاران از فناوری نرم به عنوان ابزاری برای ایجاد تحول اساسی و مدیریت مبتنی بر فرهنگ و دانش یاد کرد و افزود: بر اساس این فناوری که عامل انسانی را منبع تفکر و نوآوری میداند، ارزشسازی و یادگیری از اصول اصلی به شمار میرود.
وی بیان کرد: دریافت اطلاعات دقیق و به موقع، کاهش زمان و افزایش ایمنی سفر کاربران جادهای، بسترسازی برای مدیریت اثربخشی بحران، کاهش ترافیک و تصادفات و افزایش رضایتمندی عمومی و تولید محتوای دقیق و جذاب و افزایش مخاطب و اعتبار رسانهای و امکان گزارشدهی هوشمند از مزایای اصلی فناوری نرم در حوزه اطلاعرسانی حملونقل است.
معاون توسعه فناوری و هوشمندسازی تأکید کرد: فناوری نرم همچنین رسانهها را به نهادهای هوشمند، پویا و تأثیرگذار تبدیل کرده و امکان مدیریت سفر را برای شهروندان فراهم کرده و منجر به افزایش ایمنی، کاهش ترافیک و ارتقاء کیفیت سفر برای همه شهروندان میشود.
انتهای پیام/
source