بر این اساس روابط عمومی این شرکت پتروشیمی با کسب نشان مدیریت روابط عمومی در بیست‌وچهارمین دوره «جوایز طلایی روابط عمومی ایران» بار دیگر نقش برجسته و حرفه‌ای خود را در عرصه ارتباطات سازمانی به نمایش گذاشت.

این موفقیت ارزشمند، نتیجه‌ی تلاش‌های مستمر، برنامه‌ریزی راهبردی، خلاقیت در ارتباطات و پایبندی دقیق به اصول حرفه‌ای روابط عمومی بوده است. 

جوایز طلایی روابط عمومی ایران یکی از معتبرترین رویدادهای تخصصی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی در کشور است که با ارزیابی عملکرد نهادها و سازمان‌ها، از برترین‌ها تجلیل می‌کند.

نفت آنلاین : مهندس علی بلدی علاوه بر مدیریت روابط عمومی پتروشیمی مسجدسلیمان خبرنگار نفت آنلاین نیز می باشند.

رسانه نفت آنلاین این موفقیت بزرگ را به مجموعه پرتلاش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان تبریک عرض می نماید.

source

توسط ecokhabari.ir