اقتصاد ۲۴- برای ایجاد تمایز در بازارهای رقابتی، کمپینهای بازاریابی میتوانند یک فرصت ایدهآل برای برندینگ محسوب شوند. پاپ آپ نمایشگاهی از جمله تجهیزاتی است که امروزه به طور گسترده در نمایشگاهها و رویدادهای تجاری مورد استفاده قرار میگیرد تا شرایط را برای برقراری تعامل سازنده با مشتریان احتمالی فراهم کند، از این رو میتوان گفت نقش بسیار مهمی را در فرآیند تبلیغ یک کسبوکار ایفا میکند. پاپآپها به سبب طراحی استاندارد، به راحتی نصب و راهاندازی شده و در فضاهای کوچک نیز قابل استفاده هستند.
همچنین این محصول از مقاومت بالایی برخوردار بوده و براین اساس برای تبلیغات مداوم بهترین گزینه است. در صورتی که تمایل دارید بیزینس خود را به شکلی خاص و منحصر به فرد با پاپ آپ تبلیغ کنید تا ادامهی این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه استفاده و نکات مهم در این زمینه را در اختیارتان قرار دهیم.
نکات مهم در استفاده از پاپ نمایشگاهی در کمپینها
به منظور اثربخشی بیشتر تبلیغات روی مخاطب باید به نکات مختلفی در زمان استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی برای کمپینهای بازاریابی توجه داشته باشید که از جمله مهمترین آنها باید به موارد زیر اشاره کرد.
نکات مهم استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی |
توضیحات |
استفاده از CTA |
قرار دادن آدرس وبسایت، شبکههای اجتماعی یا QR کد را فراموش نکنید. |
تعیین هدف کسبوکار |
مشخص کنید هدفتان معرفی محصولات، خدمات، معرفی برند یا ارائه تخفیفات است. |
انتخاب مکان مناسب |
فضای شلوغ و پرتعددی را برای تبلیغ انتخاب کنید تا نرخ تبدیل مشتری افزایش یابد. |
طراحی حرفهای |
طراحی باید حرفهای باشد تا نظر مخاطبین را در یک لحظه به خود جلب کند. |
ابعاد مناسب |
بسته به فاصله دید مناسب و متراژ غرفه ابعاد مناسبی برای محصول در نظر بگیرید. |
نحوه استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی در کمپینها
این محصول تبلیغاتی در صورتی که به طور اصولی و حرفهای مورد استفاده قرار گیرد، تاثیر بسزایی روی کاربران و بازدیدکنندگان داشته و امکان افزایش مشتری را فراهم میکند. از جمله روشهای استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی در کمپینهای بازاریابی عبارتند از:
معرفی برند
برای معرفی و آگاهی بیشتر مخاطبین درباره برند استفاده از سازه های موقت نمایشگاهی در کمپینها میتواند یک گزینه هوشمندانه محسوب شود. در این زمینه باید به طور خلاقانه عمل کنید تا تاثیر بیشتری روی بازدیدکنندگان بگذارید. بهتر است نام برند و لوگو را در مرکز پاپآپ قرار داده و ابعاد بزرگی برای آنها در نظر بگیرید. استفاده از شعار برند نیز میتواند اثر مثبتی در این زمینه داشته باشد.
معرفی محصول جدید
این وسیله تبلیغاتی یکی از ابزارهای کاربردی برای معرفی محصولات جدید بشمار میرود که در بازه زمانی کوتاهی کاربران هدف را با محصول جدید آشنا کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیار آنها قرار میدهد. به منظور اثربخشی بیشتر بهتر است محصول را با ابعاد بزرگ طراحی کرده و در مورد نکات مثبت آن نیز اطلاعات مفیدی را در اختیار قرار دهید. همچنین میتوانید نحوه استفاده از محصول را برای مخاطبین خود شرح دهید.
نمایش دادن تخفیفات ویژه
برای اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی به معرفی محصول یا برند بسنده نکرده و در مورد تخفیفات ویژه یا برگزاری جشنوارهها اطلاعات مفیدی به بازدکنندگان ارائه دهید. این روش در جذب مشتری تاثیر بسیار بالایی داشته و بازدیدکنندگان را به دریافت خدمات یا استفاده از محصولات ترغیب میکند. به این منظور بهتر است جزئیات تخفیف را با استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی بیان کرده و دوره زمانی کوتاهی برای آن مشخص کنید تا افراد هرچه سریعتر از خدمات مورد نظر بهرمند شوند.
استفاده به عنوان راهنمای مسیر
به منظور استفاده از این وسیله بازاریابی به عنوان راهنمای مسیر توصیه میشود به دنبال طراحی ساده باشید و مسیرها را به شکل واضح در اختیار قرار دهید. بدین ترتیب کاربران یک تجربه متفاوت از حضور در کمپین نمایشگاهی کسب کرده و میتوانند با خیال آسوده با بخشهای مختلف آشنا شوند. همچنین در این زمینه میتوانید در پاپ آپ نمایشگاهی از QR کد استفاده کنید تا راهنمای مسیر در تلفن همراه بارگذاری شود.
اهمیت استفاده از پاپ نمایشگاهیها در فرآیند برندینگ
این ابزار تبلیغاتی به سبب ویژگیها و امکاناتی که در اختیار قرار میدهد به یکی از بهترین روشها برای افزایش درآمد تبدیل شده، از این رو استفاده از آن در کمپینهای بازاریابی اهمیت بسیار زیادی دارد.
1. به سبب سبک بودن به راحتی حملونقل شده و این امکان را ایجاد کرده تا آن را بسته به نیاز خود در فضای غرفه جابجا کرده و بازدهی تبلیغات را افزایش دهید.
2. پاپ آپ نمایشگاهی ابعاد بزرگی دارد به همین دلیل شرایطی ایجاد شده تا در صورت طراحی مناسب و جذاب، مخاطبین هدف را به سوی خود جلب کنید.
3. امکان شخصیسازی تبلیغ را فراهم کرده، بر این اساس میتوانید محتوای تبلیغات را بسته به نظر خود طراحی کرده و با کاربران هدف ارتباط برقرار کنید.
سوالات متداول
برای استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی به دنبال چه ابعادی باشیم؟
این موضوع به سلیقه کارفرما و متراژ غرفه بستگی دارد، اگر به دنبال استفاده از ابعاد استاندارد هستید بهتر است پاپ آپ را در ابعاد 200 در 85 سانتیمتر تهیه کنید. همچنین برای مدلهای بزرگتر ابعاد 2 در 3 متر یا 3 در 3 متر نیز گزینه ایدهآلی بشمار میروند.
چگونه بهترین پاپ آپ نمایشگاهی را برای کمپینهای بازاریابی طراحی کنیم؟
برای طراحی اصولی از رنگهای مرتبط با برند استفاده کرده و به دنبال فونت خوانا برای انتقال پیام تبلیغاتی باشید. به فضای خالی نیز توجه کرده و از المانهای جذاب و مینیمال بهرمند شوید. در این زمینه بهتر است از متخصصین این حوزه مشورت دریافت کرده و سپس فرآیند طراحی را انجام دهید.
پاپ آپ نمایشگاهی را در چه فضایی نصب کنیم تا اثربخشی بیشتری داشته باشد؟
بهترین فضا برای نصب و راهاندازی این وسیله تبلیغاتی محیط ورودی غرفه است که شرایطی را ایجاد میکند تا بازدیدکننده در نگاه اول جذب تبلیغ شود. همچنین قرار دادن پاپ آپ در جلوی درب ورودی یا خروجی سالن نیز گزینه مناسبی محسوب میشود تا کاربر بتواند به راحتی با فضاهای مختلف کمپین آشنا شود.
برای استفاده مداوم از پاپ آپ کدام روش چاپ تبلیغ مناسبتر است؟
اگر به دنبال استفاده طولانی مدت از این وسیله تبلیغاتی هستید بهتر است از چاپ اکوسالونت و لاتکس بهرمند شوید که در برابر رطوبت مقاومت زیادی از خود نشان داده و رنگها را با عمق بیشتری به نمایش میگذارند، بدین ترتیب احتمال رنگپریدگی و از دست دادن کیفیت را کاهش میدهند.
source