به گزارش آوای اقتصاد تجملیان تصریح کرد: سامانه ی اعلام حوادث در شهرداری وجود نداشت که در ادامه، سامانه مسیریابی و اعلام حادثه ایجاد شد همچنین سامانه ی جامع نامگذاری معابر و اماکن عمومی راه اندازی شد.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌های شورای شهر یزد افزود: ایجاد برج مراقبت شهرداری و اتصال آن به سامانه ی ۱۳۷، افزایش ۳۰ درصدی رضایت مردم را به همراه داشت.

تجملیان عنوان کرد: نظامبخشی به زیرساخت‌های مشترک کلیه سامانه های مکان محور شهرداری، از مهمترین اقدامات این کمیسیون بود که منظومه خدمات یکپارچه “یزدمن” که دارای خدمات مختلف است، ایجاد شد و هم اکنون ۱۴۰ هزار نفر عضو دارد و پویش یزدمن برای اطلاع رسانی آن آغاز شده است.

وی به ایجاد مرکز خلاقیت شهرداری اشاره کرد و گفت: مشکلات بخش های مختلف شهرداری توسط این مرکز رسیدگی می شود و از طریق شرکت‌های دانش بنیان ایده پردازی می شود و تا کنون اقدامات خوبی در حل مشکلات فناوری شهرداری انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌های شورای شهر یزد، بیان کرد: همچنین سامانه سوت زنی شهرداری راه اندازی شده و فساد مرتبط با شهرداری را توسط مردم به طور ناشناس دریافت می کند و کد پیگیری به شهروندان ارائه می دهد.

source

توسط ecokhabari.ir