این رویداد بستر مناسبی برای نمایش آخرین محصولات و نوآوریها در صنعت زیبایی، از جمله لوازم آرایشی، عطر، تجهیزات سالن و محصولات مرتبط با سلامت فراهم آورد. در این نمایشگاه افراد متخصص و علاقهمند به حوزه عطرسازی، توانستند از طیف وسیعی از فعالیتها، از جمله کارگاهها و سمینارهایی بهره ببرند که فرصتهای ارزشمندی را برای یادگیری و شبکهسازی در اختیار شرکتکنندگان قرار داد.
حضور دو عطرساز معروف ایرانی در نمایشگاه بیوتی دبی
در حاشیه این نمایشگاه، حمیدرضا بحرینی، بنیانگذار برند خلیفه چی و حمید مرآتی کاشانی، عطرساز مشهور جهانی، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشتند. تعامل اخیر آنها در نمایشگاه بینالمللی آرایشی، بهداشتی در دبی، نفوذ و رویکردهای نوآورانه آنها را در صنعت عطرسازی بیش از پیش نمایان کرد.
حمیدرضا بحرینی و حمید مرآتی کاشانی در مورد مفهوم عطرهای امضا به بحث و تبادل نظر پرداختند. حمید مراتی کاشانی پیشنهاد کرد با ترکیب عطرهای موردعلاقه یا ترکیب رایحههای خنک با نتهای شرقی یا وانیلی، میتوان یک عطر شخصی منحصربهفرد ایجاد کرد. وی تأکید کرد که عطر امضا باید منعکسکننده سلیقه و شخصیت فرد باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات مصاحبه این دو عطرساز ایرانی، میتوانید ویدئو کامل مصاحبه حمیدرضا بحرینی با حمید مراتی کاشانی را مشاهده کنید.
حمید مرآتی کاشانی، عطرساز ایرانی مقیم فرانسه، آلمان و امارات متحده عربی است. او عطرهای مشهور بسیاری از جمله مارلی لیتون را خلق کرده است. پیشینه بینالمللی و آشنایی مرآتی کاشانی با رایحههای خاورمیانهای همچون نتهای شرقی را میتوانید در ساختههای او دنبال کنید. برخی از آثار برجسته او عبارتاند از Paco Rabanne 1 Million، Yves Saint Laurent La Nuit de L’Homme، Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo و Tom Ford Noir Extreme.
درباره عطرساز جوان ایران حمیدرضا بحرینی
حمیدرضا بحرینی متولد ۱۳۷۱، دارای مدرک کارشناسیارشد در رشته مدیریت بازرگانی است و به مدت چهار سال در مدرسه عطر نیک تهران به تحصیل در رشته عطرسازی پرداخته است. او در ایران از طریق خلیفهچی به رسمیت شناخته شده است. فعالیتهای عمده حمیدرضا بحرینی از سال ۱۳۹۸، بر معرفی عطرهای جهانی از طریق وبسایت و حضور آنلاین او در شبکههای اجتماعی متمرکز شده است.
چشمانداز آینده عطرسازی در ایران
حمیدرضا بحرینی در حال برنامهریزی برای ادغام هوش مصنوعی در وبسایت خلیفهچی بهمنظور متحول کردن صنعت عطر است. او همچنین در حال نوشتن کتابی به زبان انگلیسی و فارسی در مورد استفاده از هوش مصنوعی در عطرسازی است. این ابتکار نشاندهنده تعهد او به نوآوری و استفاده از فناوری برای ارتقای تجربه عطر است. برای اطلاع از آخرین تحولات این حوزه، وبسایت رسمی این برند را دنبال کنید.
خلیفهچی با ارائه طراحی عطر تخصصی برای سازمانها، کسبوکارهای متنوع و هتلها، خود را متمایز میکند. این عطرهای سفارشی برای همسویی با ویژگیهای خاص هر مشتری، از جمله موقعیت مکانی، طرحهای رنگی و هویت برند طراحی شدهاند.
جمع بندی
در خلال برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه Beauty World Middle East در دبی، مرآتی کاشانی، خالق عطرهای مشهور جهانی تأکید کرد عطر شخصی باید بازتابدهنده سلیقه فرد باشد. حمیدرضا بحرینی خالق برند خلیفهچی چی، نیز در تلاش است تا با توسعه هوش مصنوعی تحولی در صنعت عطر ایجاد نماید. همکاری این دو عطرساز ایرانی در مقیاس جهانی نویدبخش ابعاد جدیدی در دنیای عطر خواهند بود.