به گزارش آوای اقتصاد

هرچند پیکاپ‌های بزرگی که برای حمل بارهای سنگین یا آفرود ساخته می‌شوند از شاسی مستقل نردبانی استفاده می‌کنند ولی وانت‌های زیادی را در طول تاریخ و حتی هنوز می‌توان پیدا کرد که بر اساس خودروهای سواری ساخته شده و ساختاری یکپارچه دارند.در کشورمان تاکنون چندین نمونه از این وانت‌ها را دیده‌ایم درحالی‌که در بازارهایی مثل استرالیا و آمریکای جنوبی هم محبوبیت زیادی داشتند.هوگار نسخۀ وانت پژو ۲۰۷ ایرانی است و در برزیل با همان دو پیشرانۀ آشنای TU۳ و TU۵ عرضه می‌شد.

source

توسط ecokhabari.ir