به گزارش رکنا،مهدی دوستی اظهار کرد: با تو جه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان وظیفه ما بر نظارت بازار دو چندان شده و می‌طلبد مجموعه شبکه مدیریت کشور از پایتخت تا استان‌ها و شهرستان‌ها نظارت بر بازار را انجام بدهند تا این ۲ «اوج مصرفی» را که ماه مبارک رمضان و عید نوروز است، با شرایط بهتری مدیریت کنیم.

وی افزود: جلسه امروز هم با حضور دستگاه‌های متولی مانند وزارت صمت ، وزارت جهاد کشاورزی، تعزیرات و دیگر دستگاه‌های نظارتی و اصناف برگزار و مقرر شد تدابیر لازم اتخاذ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور اضافه کرد: همچنین مقرر شد به منظور نظارت دقیق‌تر بر بازارها در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها سریعتر بازارچه‌هایی برای عرضه مستقیم کالا ایجاد کنند.

دوستی تاکید کرد: مقرر شد ایجاد ساز و کار رصد پیوسته قیمت‌ها در مراکز استان‌ها ایجاد شود تا با دقت بیشتری بر بازارها نظارت داشته باشیم و جلسات تنظیم بازار در استان‌ها با حضور خود استانداران با توجه به موضوعات خود استان‌ها برگزار شود.

وی در پایان تصریح کرد: تصمیمی برای تامین میوه شب عید با محوریت بخش خصوصی اتخاذ شد و با اجرای آن مشکلی در تامین میوه شب عید نخواهیم داشت.

source

توسط ecokhabari.ir