به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، نشست مشترک بین مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی در راستای صیانت از دستورات ریاست محترم جمهور و تأکیدات مقام عالی وزارت، به منظور ارائه خدمات شایسته و بهنگام به مردم شریف کشور تشکیل شد.

در این نشست مهدی عارف‌پور رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور بر تنوع و گستردگی سطح خدمات‌رسانی وزارت کشور (ستاد تا صف) و پاسخگویی بی وقفه تاکید کرد و گفت: انتظارات بالای مردم از این وزارتخانه از هر دستگاه اجرایی دیگر بیشتر است.

وی ملاقات چهره به چهره مسئولان با مردم در جهت برقراری ارتباط مستقیم و بدون‌ واسطه مردمی را از ابتکارات وزارت کشور دانست و افزود: به دلیل گستردگی ماموریت‌های وزارت کشور عناوین درخواست‌های مردمی و شکوائیه‌های واصله پر شمار است و ملاقات چهره به چهره می تواند باعث تسهیل رفع مشکلات مردم در حوزه وزارت کشور شود.

در این جلسه محمدرضا جوادی‌یگانه، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز ضمن بیان رویکردهای دولت چهاردهم و اشاره به فاز مطالعاتی و پژوهشی و آماده‌سازی زیرساخت‌های آن، به تبیین برنامه‌ها به منظور تسهیل در رسیدگی به درخواست‌ها و شکوائیه‌های مردم با عنایت به شأن والای مردم شریف کشور پرداخت.

انتهای پیام/

source

توسط ecokhabari.ir