در سال ۱۸۹۵ جان دیر (به انگلیسی: John Deere) به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات کشاورزی، راه سازی و معدنی بیش از ۱.۵ میلیون نسخه از مجله و دفترچه معرفی ماشین آلات خود را در ۴۰ کشور جهان در اختیار مشتریان خود قرار داد. در کنار کاربرد عمومی اش (تولید محتوای ساده) می توانید از امکانات ویژه آن که بیش از ۴۰ مورد کاربرد و بیش از ۲۰ موضوع است؛ استفاده کنید. اینوگرافیک در عین حال که اطلاعات باید به همراه خود داشته باشد، باید ساده و معنی دار باشد. در کل، تمامی تصمیمات مربوط به تولید محتوا باید با هدف کسب و کار و نیازهای مخاطبان هدف شما هماهنگ شوند. به طور کلی، هدف کسب و کار و نیازهای مخاطبان تعیین میکند که چه نوع ارزشی باید توسط محتوا ارائه شود و به چه شکلی باید مخاطبان هدف را جذب کند. باشد که در واقع با تولید محتوای درست و صادقانه می توانید این موارد را به مخاطبان معرفی کنید. به عنوان مثال اگر کارخانه ای دارید و محصولی تولید می کنید، می توانید در مورد فرایند تولید آن و انواع مشکلات و موانع و راه حل های مفید، در قالب پست های بلاگ در وب سایتتان بنویسید تا کاربران در صورت نیاز بتوانند از آن ها استفاده کنند.

تولید محتوا حرفه ای و مبتدی 😉🔥 اگر کسب و کاری دارید که مثلا مشکل خاصی را حل می کند و کسب و کارهای دیگر این کار را نمی کند، در واقع نیاز به تولید محتوا برای معرفی این مزیت کسب و خود نسبت به سایر کسب و کارها به صورت صادقانه دارید. در تمام مسیر تولید محتوا، همه چیز – از فرمت محتوا گرفته تا کانال انتشار – بر اساس هدف کسب و کار و مخاطب مورد نظر استوار است. اگر کسب و کارتان کارخانه ای است که مثلا می خواهید در فرمولاسیون ساخت یک محصول خاص به مخاطب کمک کنید و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و از این طریق می خواهید به ارائه راه حل در مورد یکی از مشکلات کسب و کار خود بپردازید، نیاز به تولید محتوا دارید و در واقع باید مقاله ای در این رابطه توسط متخصصین کسب و کار شما نوشته شود تا مخاطبان شما بتوانند آن را بخوانند و از آن در کسب و کار خودشان استفاده کنند. برای معرفی ابعاد مختلف کسب و کارتان به مخاطبان نیاز به تولید انواع محتوا دارید تا بتوانید در زمان درست از آنها برای مخاطبان استفاده کنید. در واقع به یک برنامه ی نسبتا کامل متناسب با ظرفیت های کسب و کارتان نیاز دارید که با استفاده از آن می توانید تولید محتوای مفیدتری داشته باشید.

شناخت درست انواع محتوا و بکارگیری آن در زمان و فضای مناسب می تواند ابعاد کسب و کار شما را به درستی معرفی کند. در حقیقت اینکه بخواهیم محتوایی تولید کنیم مهم نیست، بلکه ایجاد محتوای درست و صادقانه در ابعاد مختلف کسب و کار متناسب با ظرفیت های آن برای نیازهای مختلف جامعه مخاطب و جامعه مهم است. مهم است یک نویسنده، نسبت به اصول نگارشی و املایی زبانی که به آن تولید محتوا می کند، تسلط داشته باشد. در این مقاله به اینکه تولید محتوا چیست و چرا مهم است خواهیم پرداخت و با برخی از مهمترین انواع محتوایی که می توانید برای تولید محتوا از آن ها استفاده کنید آشنا خواهید شد. چرا محتوا مهم است؟ اگرچه استفاده از محتوای متنی بسیار مهم و ضروری است، اما برای تکمیل و اثر بخشی بیشتر آن می توان از تصاویر مرتبط نیز استفاده کرد. البته به تنهایی هم می توان از آن ها به عنوان یک نوع محتوا استفاده کرد اما معمولا در پست های بلاگ و …

دامنه پست های بلاگ بسیار وسیع است و از آموزش موارد مختلف تا ارائه لیست های قیمت و معرفی محصول و … این مزیت ها ممکن است قیمت پایین تر شما، کیفیت بالاتر شما، استفاده از دانش بروز تر در محصولات و خدمات شما و … ممکن است این کانال میتواند وبسایت، بلاگ، شبکههای اجتماعی، پادکست، ویدیوبلاگ و غیره باشد. پست های بلاگ، مقالات، پست در شبکه های اجتماعی، تحقیقات دست اول، سوال و جواب، وایت پیپر، انواع لیست ها، مصاحبه، مشخصات محصول، اخبار، کتاب، ، تمپلیت، کتاب های الکترونیکی، اینفوگرافیک، دیاگرام، ایمیل، دوره، تبلیغات محصول، ویدیو، تصاویر، پادکست، ارائه ها، وبینار، ایمیل و … با مطالعه این مطلب شما میتوانید آگاهی دقیقی درباره رشته تولید محتوا به دست بیاورید. برای سوشیال مدیای خود دست خواهید یافت. اما پس از اگاهی از هدف سایت، قبل از آن که حتی یک کلمه بنویسید، باید بدانید برای چه کسی می خواهید مطلب بنویسید. در ابتدای همین مطلب از یک اینفوگرافیک ساده برای توضیح بهتر فرایند تولید محتوا استفاده کردیم. پس مقالهای که قرار است بخوانید چکیدهای ساده و روان برای درک معنی تولید محتوا ، شناخت انواع محتوا، و آشنایی با شغل کارشناس تولید محتوا است. پادکست ها در هر موضوعی تولید می شوند و در واقع یک فایل صوتی هستند که می توانند برای مخاطبانی که وقت کافی برای محتوای متنی را ندارند و یا بیشتر فایل صوتی گوش می کنند، مفید باشند.

توسط ecokhabari