به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، نسرین وزیری با اشاره به نزدیکی هفته حمل‌ونقل گفت: سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی باید با یک رویکرد واحد در این نمایشگاه شرکت کنند و صدایی واحد از خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی شنیده شود.

وی همچنین با تاکید بر خروجی محور بودن نشست‌های هم‌اندیشی حوزه روابط‌عمومی گفت: پایبندی به مصوبات جلسات، آمادگی برای دستور جلسه آینده و خلاقیت و ظرافت در تولید محتوا باید مدنظر مدیران و معاونان روابط عمومی قرار گیرد.

استفاده از برنامه آرشیو مستندات، همگن‌سازی دوره‌های آموزشی در حوزه روابط عمومی، استانداردسازی در تولید محتوای سمعی-بصری، فعالیت در پیام‌رسان‌ها و صفحات مجازی و تولید محتوا پیش از سفرهای استانی مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی از دیگر مواردی بود که در این نشست به آنها اشاره شد.

در این نشست همچنین مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی به بیان گزارشی از عملکرد خود و آسیب‌شناسی بخش روابط عمومی در این دستگاه‌ها پرداختند.

گفتنی است دومین نشست هم‌اندیشی مدیران کل حوزه روابط‌عمومی وزارت راه و شهرسازی به میزبانی سازمان ملی زمین و مسکن در محل این سازمان برگزار شد.

انتهای پیام/

source

توسط ecokhabari.ir