صفحه اقتصاد –

ابوالفضل نجارزاده در گفت و گوی صمیمانه با مدیران و کارکنان اداره کل بازرسی از بخش های مختلف این اداره کل دیدار کرد و با مشکلات و مسائل آن ها از نزدیک آشنا شد. نجارزاده اداره کل بازرسی و حراست را دو بال مدیریت در بانک ملی ایران عنوان کرد و افزود: نظارت و بازرسی باید به گونه‌ای باشد که در فرآیندهای سازمانی نقشی حیاتی ایفا کند و از وقوع مشکلات و تخلفات جلوگیری نماید. 

وی به ضرورت توجه ویژه به بخش‌های حراست و بازرسی تاکید کرده و افزود: همکاری نزدیک این دو بخش می‌تواند منجر به ارتقای نظارت‌ها و شفافیت بیشتر در بانک شود.  

نجارزاده با تاکید بر اهمیت ارائه گزارش‌های روزانه و مستمر توسط تیم بازرسی،تصریح کرد: این گزارش‌ها باید شفاف و دقیق باشند و به مدیران ارشد این امکان را بدهند که در لحظه از وضعیت مختلف سازمان باخبر شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.  

مدیرعامل با اشاره به نقش حیاتی بازرسی در جلوگیری از تخلفات و بهبود فرآیندهای بانک، خواستار تقویت بیش از پیش جایگاه این بخش در سازمان شد و گفت: نظارت باید در تمامی مراحل و فرآیندهای بانک به‌طور مستمر و مؤثر انجام شود تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود. نجارزاده تاکید کرد: فضای کاری مناسب و استاندارد، برای ارتقای بهره‌وری و رضایت کارکنان ضروری است، بنابراین شرایط محیط کار در این اداره کل باید متناسب با شان کارکنان ارزشمند آن،تغییر یابد.  

مدیرعامل بانک ملی ایران در پایان از همکاران اداره کل بازرسی قدردانی و تاکید کرد: با همکاری و همفکری تمامی بخش‌ها، می‌توان شاهد تحولی مثبت در فرآیندهای نظارتی و مدیریتی بانک بود. در ادامه این جلسه هادی محبوبی رییس اداره کل بازرسی نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۴۴۰۰ بازرسی حضوری و غیرحضوری در سراسر کشور انجام شده است. 

محبوبی از تمامی همکاران و کارشناسان خواست که با جدیت و تلاش مضاعف به فعالیت‌های خود ادامه دهند تا کیفیت نظارت و پاسخگویی ارتقا یابد. 

گفتنی است مدیرعامل بانک ملی ایران در حاشیه این بازدید از شعبه خجسته واقع در خیابان مطهری بازدید کرد و ضمن گفت و گوی صمیمانه با کارکنان و مشتریان این شعبه، راهکارهای لازم برای بهبود خدمات به مشتریان را ارائه داد.



source

توسط ecokhabari.ir