در این اجلاس سراسری ارتقاء سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، رعایت حقوق مصرف کننده، آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، راهکارهای افزایش سهم بازار ،
انتقال دانش و تجارب متخصصین،مسئولین و نخبگان مدیریت ایران، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرفکننده در بین آحاد مردم در شرایط ایده آل ملی،منطقه ایی و شرایط بحرانی، افزایش فضای رقابتی در شرایط مختلف با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات با کیفیت برتر، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با مشارکت مردم،ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده نمودن این اهداف، نقش مشتری مداری و شیوههای نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژیهای سازمان بهمنظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان از جمله شاخصها و مباحث مطرح شده بود که مورد توجه قرار گرفت.
در این اجلاس سراسری از شرکتهای برتر صنعتی که توسط کمیته علمی که متشکل از
دکتر مهدی صبوری زاده مشاور وزارت اقتصاد و دارایی، دکتر بیگ پوری عضو هیات نظارت و توسعه وزارت کشور،دکتر ایمان مصدری رئیس سازمان متخصصین و مدیران ایران،مهندس دهقان رئیس اسبق اداره کارآفرینی کل تهران و
دکتر مهدی باغبان رئیس کانون ارزیابی شایستگی مدیران،انتخاب و به مرحله نهایی رسیدند، تجلیل به عمل آمد.
در این اجلاس بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط کمیته علمی، شرکت فولاد اکسین خوزستان توانست در چهارچوب محور مشتری مداری،تندیس زرّین رضایت مندی مشتری را در سطح ملی دریافت نماید و از این شرکت در جهت اعتلای فرهنگ مشتریمداری، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
شایان ذکر است انتخاب شرکت های برگزیده این اجلاس ملی،هر ساله براساس ارزیابی های دقیق صورت گرفته از واحدهای تولیدی،صنعتی و خدماتی برتر کشور پس از بررسی شاخصهای مختلف از جمله محرکه های کیفی، قیمت گذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات،مکانیزم های رضایت مندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان،برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان توسط کمیته علمی انجام می شود.
فولاد اکسین خوزستان به عنوان برترین صادرات کننده نمونه کشوری در تلاش است تا ضمن توجه ویژه به بحث تولید،نگاهی ویژه به تعامل با مشتریان داشته باشد و همیشه یکی از اولویت های این شرکت بحث جلب رضایت مشتریان است.
source