ناهید کیانی

اقتصاد۲۴آیین بین‌المللی ورزش ملی، وفاق ملی، گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با احمد دنیامالی حضور وزیر ورزش و جوانان به میزبانی مجموعه سوارکاری و چوگان شهدا (قصرفیروزه) برگزار شد.

در این مراسم همچنین محمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی، روسای فدراسیون‌ها از جمله محمد کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری، سفرای کشور‌های خارجی، وابستگان نظامی دیگر کشور‌ها و… به عنوان مهمانان حضور داشتند.

اجرای موسیقی آیینی، اجرای ورزش باستانی، اجرای نمادین کشتی لوچو، اجرای حرکات رزم سواره و بازی نمادین چوگان جزو برنامه‌های این آیین بود.

در این مراسم فدراسیون چوگان، ناهید کیانی نایب قهرمانی تکواندو المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به عنوان سفیر افتخاری چوگان معرفی کرد.

کیانی در این باره گفت: افتخار داشتم که در این مراسم حاضر بودم و به عنوان سفیر رشته چوگان معرفی شدم. امیدوارم علاقمندان به این رشته ملی، بیشتر شوند و آرزوی من هم دیده شدن بیشتر این گونه ورزش‌هاست.

در حاشیه برگزاری آیین ورزش ملی، وفاق ملی، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در جمع گروه‌های روستایی و عشایری مستقر در محوطه باشگاه چوگان شهدا حضور یافت و با آن‌ها به گفتگو پرداخت.

source

توسط ecokhabari.ir