به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بر اساس ارزیابی‌های انجام شده با محوریت شایسته سالاری، آینده پژوهی و استمرار سیستم‌های مدیریتی جدید، توانست از سوی مجمع مدیران ایران لوح تقدیر و نشان مدیرشایسته دریافت کند.

محمدرضا یارمحمدی، دبیر اجلاس سراسری “مدیر شایسته ملی” گفت: با توجه به‌ مشکلات عدیده‌ای که در حوزه صنعت، معدن و بویژه اقتصاد کشور شاهد هستیم، می‌توان مدعی شد تنها راه برون رفت از این مشکلات، شایسته سالاری است و با توجه به صحبتهای اخیر رئیس جمهور کشورمان، دکتر مسعود پزشکیان و نگاه ایشان نسبت به مدیریت کلان کشور، باید تمهیدی اتخاذ کرد که به واسطه آن تمام مدیران فارغ از هر گونه رنگ و بوی سیاسی، در حوزه خود طی طریق کنند.

وی افزود: در کل گاهی لازم است با تغییر برخی مدیران وجایگزینی آنها با افراد شایسته تر، در رها شدن از مشکلات عدیده ی اقتصادی، نقش بسزایی را برای کشور و به تبع آن چرخه اقتصادی کشور ایفا کنند.

دبیر اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی ادامه داد: این اجلاس منشا خیر و برکت است، چرا که بستری را فراهم کرده تا صاحبان کسب و کار، کارآفرینان، مدیران عامل، نخبگان دانشگاهی و مسئولان بتوانند، گردهم جمع شوند و نکات و مباحث ارزنده ی روز جامعه را در یک محیط دوستانه و فارغ از هر گونه تنشی واکاوی و بررسی کنند.

یارمحمدی بیان کرد: این اجلاس بیشتر با شرکت صنایع مادر، بنگاه های اقتصادی و صنعتی کار خود را آغاز کرد و بعد از بررسی کارشناسانه و میدانی عملکردها و طرح های آنان توسط کمیته داوران، موفق شدیم در پایان اجلاس از چندین مدیر به عنوان مدیر نمونه سال تقدیر و تجلیل بعمل آوریم؛ البته دارا بودن تجربه و دانش در زمینه توسعه ی کسب و کارها و پایداری آنها، پویایی و نوآوری، اعتبار و اعتماد سازی و توسعه فرهنگ سازمانی مناسب از عوامل تاثیرگذار در انتخاب مدیران شایسته بود.

وی ادامه داد: کمیته علمی و دبیرخانه دائمی این اجلاس، همکاری با جامعه دانشگاهی را در راستای توسعه و ارتقای عملکرد خوب مدیران به بالاترین مرتبه یعنی سطح عالی را در دستور کار خود دارد.

دبیر اجلاس سراسری « مدیرشایسته» تصریح کرد: سخنرانی های علمی توسط مدرسین و اساتید بنام کشور، جهت افزایش دانش مدیران مدعو، ایجاد فضای اختصاصی برای گفتگوی شرکت ها و مدیران با یکدیگر از دیگر بخش های این اجلاس بود.

این اجلاس با حضور گسترده پیشکسوتان، صنعتگران و صاحبین سرمایه از سراسر کشور به میزبانی سالن‌ همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد و هدف از آن، تجلیل از چهره‌های تأثیرگذار و برندآفرین در حوزه صنعت و اقتصاد بود.

انتهای پیام/

source

توسط ecokhabari.ir