به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، شنیده شده بعضی از مدیران صنعت نفت از تماس ها و دخالت های بعضی از نمایندگان مجلس در انتصابات و سفارش افراد نزدیک به خودشان جهت سمت های کلیدی کلافه شده اند.


 


نکته مهمتر آنکه با توجه به نفوذ این نمایندگان مجلس ، مدیران امکان مقابله با این درخواست ها را ندارند چون اگر مخالفت کنند با واکنش منفی شخص نماینده مواجه شده و جایگاه مسئولیتی آنها به خطر می افتد .


 




 


این موضوع نه تنها عدالت در انتصابات و شناسایی افراد کاردان را زیر سوال می‌برد، بلکه باعث می‌شود که افراد شایسته ، متخصص و باسابقه از آنچه حقشان است محروم شوند و به آن دست پیدا نکنند و افراد غیرمتخصص مسئولیت‌ها را برای خود کسب کنند.


 


همچنین پس از انتصاب فرد سفارش شده عملکرد او در آینده کاملا بنام مدیر منصوب کننده نوشته می شود و نمایندگان محترم سفارش کننده هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد!


 


سوال آخر که باید شخص نمایندگان به آن پاسخ دهند این است که این مهره چینی در دستگاه های اجرایی بالاخص صنعت نفت برای خدمت بیشتر به مردم است یا برای منافع شخصی خودشان است.

لازم به ذکر است در سال های گذشته دخالت بعضی از نمایندگان در انتصابات بالاخص در استان های نفتخیز به حدی شد که حتی صدای نماینده ولی فقیه در خوزستان را در آورد و ایشان خطاب به نمایندگان مجلس گفتند :رهبر معظم انقلاب سه مرتبه فرمودند که نمایندگان در انتصابات دخالت نکنند، اما متاسفانه کمتر نماینده‌ای وجود دارد که در انتصابات و سفارشات دخالت نکند، اگر اعتقاد به ولایت و رهبری دارند، چرا دخالت می‌کنند و از این اداره به آن اداره می‌روند؟

حجت الاسلام موسوی فرد همچنین افزود:بنده هیچگاه در انتصابات سفارش و یا دخالت نکرده و در آینده هم نخواهم کرد و مصلحت در این است که در هیچ انتصابی دخالتی صورت نگیرد و من تعجبم از غالب نمایندگان است که به چه جرأتی دستور رهبری را عمل نمی‌کنند.


نمایندگان مجلس انتصابات

source

توسط ecokhabari.ir