اینفلوئنسرهای ایرانی از تبلیغات ۶ همت درآمد کسب کردند

– اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ درآمد تقریبی صفحات پر مخاطب و اینفلوئنسرهای ایرانی شبکه‌های اجتماعی از طریق تبلیغات در سال ۱۴۰۲ طبق گزارش یکتانت مبلغ ۶ همت برآورد شده است درصورتی که میزان این نوع درآمد در سال ۱۴۰۱ کمتر از ۲ هزار میلیارد تومان بوده است و اندازه بازار تبلیغات دیجیتال در ایران حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان است. در ادامه این گزارش به رفتار کاربران ایرانی در فضای آنلاین پرداخته شده و آمده است ۸۵ درصد کاربران ایرانی پیش از خرید حضوری یا آنلاین در اینترنت تحقیق می‌کنند و بیشترین بازه زمانی استفاده از اینترنت در تمامی گروه‌های سنی بین ۲ تا ۳ ساعت در روز است که در این بازه زمانی، کاربران نسل X پرمصرف‌ترین هستند.همچنین به طور میانگین، خرید آنلاین پوشاک، بیشترین و خرید آنلاین جواهر، کمترین سهم را در میان خرید آنلاین کالاها و خدمات داشته و به طور متوسط، ۲۴ درصد پاسخ‌دهندگان، تبلیغات در هیچکدام از رسانه‌ها را باورپذیر نمی‌دانند.انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.

[کل: ۰ میانگین: ۰]

source

توسط ecokhabari.ir