به گزارش آوای اقتصاد; سیدعلی خمینی در نشستی با مسئولان نهادهای ایرانی در عراق، به آیه‌ای از قرآن اشاره کرد که نشان می‌دهد اسلام وابسته به فرد خاصی نیست و با رفتن شخصیت‌های بزرگ، اصول و آرمان‌های آن پابرجا می‌ماند. او به فرمایشات امام خمینی اشاره کرد که تأکید داشت با رفتن یک خدمتگزار، انقلاب آسیب نخواهد دید و ادامه مسیر انقلاب به دست خلف صالح ایشان، آیت‌الله خامنه‌ای، انجام شد.

او همچنین بیان کرد که تنش‌زدایی با ظلم در ذات جمهوری اسلامی وجود ندارد و اصول اسلامی باعث می‌شود تا در برابر جنایات صهیونیست‌ها ایستادگی کنیم. سیدعلی خمینی، سیدحسن نصرالله را نماد مقاومت و جمع میان عقلانیت و جهاد دانست و تأکید کرد که ترور نمی‌تواند باعث نابودی مقاومت شود.

او به عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت که این رژیم تنها در ترور موفق بوده و در عمل روز به روز ضعیف‌تر می‌شود. سیدعلی خمینی همچنین به عملیات اخیر «وعده صادق ۲» اشاره کرد و آن را نشانه‌ای از توان موشکی ایران در برابر دشمن دانست.

در پایان، او نماز جمعه تاریخی رهبر انقلاب را نمادی از شجاعت و حمایت مردم از حق دانست و بر افتخار به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و ملت ایران تأکید کرد که در برابر تهدیدها همچنان مقاوم و حاضر هستند.

source

توسط ecokhabari.ir