⬅️قیمت نفت در پی تشدید حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه، لبنان و یمن و به‌دنبال آن ترس از تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه اندکی افزایش یافت.

 


⬅️یکی از محققان ایرانی و همکارانش در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نانومحصولی را مهندسی کردند که می‌تواند مانع از تشکیل رسوب در خطوط انتقال نفت شود، این محصول در صنایع موادغذایی و آرایشی نیز قابل استفاده است.


 


⬅️صندوق بازنشستگی نفت: شیوه‌نامه اجرایی اعزام بیمار و همراه مرتبط با خدمات درمانی بازنشستگان با هماهنگی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حال تدوین است.


 


⬅️ استقبال از نخست وزیر روسیه در فرودگاه تهران بر عهده وزیر نفت ایران گذاشته شد.


 


⬅️پزشکیان در دیدار با نخست‌وزیر روسیه :توافق برای تبدیل ایران به قطب ترانزیتی و گازی نمونه‌ای عالی از همکاری مشترک ایران و روسیه همسو با منافع دو کشور و جهش اقتصادی در منطقه است.


 


⬅️‌وعده نخست وزیر روسیه: همکاری‌های ایران و روسیه در حوزه استخراج از میدان‌های نفت و گاز و نوسازی پالایشگاه‌ها توسعه می‌یابد.


 


⬅️ابراهیم پیرامون مدیرعامل NISOC در نشست forecast مسجدسلیمان: فرسودگی تأسیسات و سوزاندن گازهای مشعل مهم‌ترین دغدغه ماست.


 


⬅️کمالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از مهار و رفع نشت نفت از خط لوله ۳۰ اینچ صادراتی گچساران و جلوگیری از توقف روزانه ۱۷۰ هزار بشکه در این شرکت خبر داد.


 


⬅️عذاری مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان : پیش‌بینی می‌شود تا انتهای امسال چند چاه دیگر در اختیار این شرکت قرار داده شود.


 


⬅️ادعای مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران: صنعت گاز کشور به مرز خودکفایی رسیده است!/ ۹۹ درصد تجهیزات و تأسیسات بومی سازی شده است!


 


⬅️مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی : اختلاف وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت بر سر تخصیص منابع تعیین شده از فروش نفت، عامل کندی ساخت ترمینال جدید فرودگاه امام شده است.


 


⬅️بهداشت و درمان نفت:مرکز پزشک‌یاری منطقه عملیاتی سرخون و گشوی‌جنوبی گشایش یافت.


 


⬅️سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تشکیل ۱۴ پرونده تخلف گروه کالایی پتروشیمی خبر داد.


 


⬅️افشار بازیار مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان طی حکمی احمد کمالی را بعنوان سرپرست شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه را منصوب کرد.


 


⬅️نماینده آبادان: تیم فوتبال صنعت نفت هویت ورزشی شهر است و این تیم دارای استعدادهای خوبی است و نیاز است وزارتخانه‌های نفت و ورزش از این تیم حمایت جدی ‌کنند.


 


⬅️اوپک: جمهوری آذربایجان نوامبر ۲۰۲۴ در حالی به‌مدت دو هفته میزبان ۱۰ هزار نماینده‌ کشورهای خارجی در نشست کاپ ۲۹ خواهد بود که به نظر می‌رسد اعضایش برای متحد شدن مسیری طولانی پیش رو داشته باشند.


 


⬅️رویترز: تولید نفت خام شرکت ملی نفت پمکس مکزیک در ماه اوت کاهش یافت.


 


⬅️رسانه های عراقی: از زمان امضای فرمان اجرایی ۱۳۳۰۳ (EO۱۳۳۰۳) توسط جورج دبلیو بوش، رئیس جمهور وقت آمریکا در ۲۲ مه سال ۲۰۰۳، تمام درآمدهای حاصل از فروش نفت عراق مستقیما به حسابی در بانک فدرال رزرو نیویورک واریز شده است.


 


⬅️انجمن صنعت نفت اقلیم کردستان اعلام کرد حاضر به پذیرش پیشنهاد کمیسیون مالی پارلمان عراق برای تغییر محتوای قرارداد استخراج نفت خام در اقلیم کردستان است.

source

توسط ecokhabari.ir