به گزارش نفت آنلاین؛ ابراهیم پیرامون در نشست پیش‌بینی پنج‌ ساله بهره‌دهی چاه‌های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان (forecast) مربوط به نیمه دوم امسال بر بهره‌برداری صحیح همه شرکت‌های تابع از نشست‌های (forecast)، به‌منظور اجرای اهداف تولیدی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تأکید و بیان کرد: شرکت بهره‌برداری مسجدسلیمان در بُعد تولید نقش مهمی ایفا می‌کند و بخش مهمی از تعهد مناطق نفت‌خیز جنوب را در تولید نفت به‌عهده دارد و امیدواریم که با هم‌افزایی همگانی ظرفیت تولید افزایش یابد.

 


وی به برنامه‌ریزی تولید نفت تا پایان امسال و طراحی افق تولید از مخازن شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اشاره کرد و افزود: بنا به برنامه ابلاغی و هدف‌گذاری تولیدی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، حجم تولید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تشریح شد که همکاری و هم‌افزایی همه نیروهای ستاد و این شرکت را می‌طلبد.


سقف حقوق کارکنان نفت ابراهیم پیرامون


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: افزایش تولید اولویت شرکت است و مناطق نفت‌خیز جنوب برنامه مهمی در بحث تولید برای نیمه دوم سال دارد که نیازمند همکاری همه‌جانبه کارکنان خواهد بود.


 


پیرامون با بیان اینکه فرسودگی تأسیسات و سوزاندن گازهای مشعل مهم‌ترین دغدغه ماست، ادامه داد: تعهدهای شرکت‌ها در افزایش تولید برای آنها تشریح و سهم هرکدام مشخص شده است.


 


وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در جهت کنترل، مهار و رفع نشت نفت از خط لوله ۳۰ اینچ و جلوگیری از توقف روزانه ۱۷۰ هزار بشکه نفت و آلودگی زیست‌محیطی، گفت: این خط لوله زیرزمینی ۳۰ اینچ صادراتی نفت که دچار نشت نفت شده بود در کمترین زمان ممکن و سخت‌ترین شرایط به همت کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران رفع نشت شد و با این اقدام ارزنده از توقف روزانه ۱۷۰ هزار بشکه نفت جلوگیری شد.


 


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب شاخص عملکرد مدیریت‌ها را مسئله تولید دانست و افزود: در صورت تغییر و رشد صعودی برآیند شاخص تولید، می‌توان عملکرد شرکت‌ها را مثبت ارزیابی کرد و به‌ همین منظور همه بخش‌های فنی و عملیاتی باید پای کار تولید باشند.


 


پیرامون در پایان با اشاره به دغدغه کارکنان درباره مسئله سقف حقوق تصریح کرد: امید است با تلاش کارگروه‌ها این دغدغه و نگرانی به‌حق کارکنان تا پایان امسال برطرف شود، زیرا موضوع تولید نباید تحت تأثیر مواردی همچون سقف حقوق قرار گیرد.


 


در نشست پیش‌بینی پنج‌ ساله بهره‌دهی چاه‌های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان (forecast)، ضمن بررسی وضع تولید چاه‌ها در ۶ ماه نخست امسال، درباره وضع مخازن و چاه‌های نفت و گاز و پیش‌بینی بهره‌دهی آنها در نیمه دوم امسال تصمیم‌گیری شد. بیان چالش‌ها، تنگناها، موانع و الزام‌های نگهداشت تولید و بررسی راهکارهای قانونی برای حل و کاهش آسیب‌های وارده از این نواحی به تولید از دیگر موارد مطرح در نشست بهره‌دهی چاه‌های نفت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان بود.


 


در این نشست همچنین گزارشی از عملکرد چاه‌های توسعه‌ای در برنامه تولید، میزان خدمات توسعه‌ای، تعمیری و ترمیمی تا پایان شهریور امسال و میزان طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید در شرکت بهره‌برداری مسجدسلیمان ارائه شد.

source

توسط ecokhabari.ir