به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی در پیام تسلیت علی اکبر صفایی چنین آمده است

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

با قلبی اندوهگین، شهادت سید مقاومت، نماد مبارزه با ظلم، پناه مظلومان و ستم‌دیدگان لبنان و منطقه، علامه مجاهد، سید حسن نصر الله و همراهان ایشان را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، مردم و دولت لبنان و تمامی نیروهای شریف مقاومت و آزادی خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌تردید راه پرافتخار سید مقاومت جناب ‎سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت و آرمان مقدس او در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد و نقشه آشفته نتانیاهو و اسرائیل برای منطقه و دنیا شکست خواهد خورد و این مقاومت شکل گرفته در برابر وحشی‌گری‌ آنان از این پس با قدرت بیشتری پیش خواهد رفت.

ایران اسلامی همچون همیشه در کنار دولت و ملت مقاوم لبنان و مقاومت قهرمان فلسطین بوده و از تمام ظرفیت خود برای حمایت از ایشان بهره خواهد برد.

به نمایندگی از جامعه‌ بزرگ دریایی کشور، ضمن محکومیت جنایت بزرگ رژیم سفاک صهیونیستی در موشک‌باران وحشیانه ضاحیه‌ لبنان، مراتب تسلیت و تعزیت را به حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت، به ملت سرافراز لبنان و به خاندان و بازماندگان شهید عالی مقام سید حسن نصرالله تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسألت دارم.

انشاءالله به زودی خون مطهر نصرالله عزیز و تمامی شهیدان جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر خواهد نشست. انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا.

انتهای پیام/

source

توسط ecokhabari.ir