ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز به جهت افزایش سود شرکت‌های تولیدکننده لوله پیشنهاد تشکیل کنسرسیوم زنجیره تامین لوله در بین شرکت‌های فولادی و لوله‌سازی را برای نخستین بار در کشور مطرح کرد.

امروز نخستین رویداد تکمیل چرخه تولید لوله در صنعت گاز با حضور سعید توکلی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، رضا نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و همچنین محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز برگزار شد.

در این رویداد محمدرضا دانیاری، مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز اظهار کرد: این رویداد می‌تواند کمک بسیار شایانی به ارتقا سطح همکاری‌ها داشته باشد و منجر به استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های داخلی از یکدیگر شود که نتیجه آن عدم نیاز به محصولات خارجی و غلبه بر تحریم‌ها است.

وی افزود: شرکت لوله‌سازی اهواز با شناسایی نیازهای مجموعه‌های نفت و گاز، ضمن افزایش ظرفیت‌های تولید به دنبال خلق محصولات جدید با هدف رفع این نیازهاست و همکاری‌ها در این زمینه قطعا می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

دانیاری عنوان کرد: شرکت لوله‌سازی اهواز در زنجیره صنعت گاز به عنوان یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های استراتژیک این حوزه و با تولید محصولات ویژه می‌تواند نیاز صنعت گاز را برای اجرای طرح‌های این بخش تامین کند.

این مقام مسئول گفت: در سه شرکت لوله‌سازی اهواز، ماهشهر و صفا ظرفیت‌های لازم و بسیاری وجود دارد ولی توزیع و تقسیم کارها به درستی صورت گیرد.

دانیاری ضمن گلایه از برخی روش‌ها افزود: ابلاغ پروژه‌ها به صورت EPC موجب کاهش حاشیه سود لوله‌سازان می‌شود و باعث افزایش ریسک مالی در این شرکت‌ها شده است.

وی با اشاره به شرکت لوله‌سازی اهواز به عنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده لوله‌های فولادی انتقال نفت، گاز و آب در خاورمیانه با سابقه‌ای درخشان در اجرای پروژه‌های ملی و بین المللی بیان کرد: افتخار می‌کنم که این شرکت تامین نیازهای وزارت نفت را طی ۵۴ سال گذشته بر عهده داشته است. همچنین از آقای نوشادی مدیرعامل مهندسی توسعه گاز جهت ترتیب دادن این جلسه، آقای طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان و مجموعه مدیریت بازرگانی آن شرکت در خصوص همکاری‌های صمیمانه با شرکت لوله سازی اهواز تشکر ویژه دارم.

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز به جهت افزایش سود شرکت‌های تولیدکننده لوله پیشنهاد تشکیل کنسرسیوم زنجیره تامین لوله در بین شرکت‌های فولادی و لوله سازی را برای نخستین مرتبه در کشور مطرح کرد.

انتهای پیام

source

توسط ecokhabari.ir