شرایط فروش محصولات مدیران خودرو، ام وی ام X۵۵ پرو با افزایش قیمت برای شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد.


صفحه اقتصاد –

ام وی ام X۵۵ پرو که به دلیل مشکلات در اکسل این خودرو مجوز شماره گذاری آن لغو شده بود، با فراخوان سراسری برای رفع ایرادات این خودرو و تعویض قطعه مورد اشکال، توانست دوباره مجوز استاندارد و شماره گذاری را دریافت کند. بر این اساس شرکت مدیران خودرو شرایط فروش این خودرو را با قیمت جدید اعلام کرده است. این کراس اوور با قیمت ۱۴,۷۱۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال و اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه به فروش خواهد رسید.

آغاز ثبت نام مدیران خودرو شهریور ۱۴۰۳ / فروش اقساطی خودرو با تحویل ۹۰ روزه

مشخصات فنی ام وی ام X۵۵ پرو

در ام وی ام X۵۵ پرو پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو شارژ ۴ سیلندر خطی را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT (با ۹ دنده مصنوعی) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

در ایکس ۵۵ امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی مرکزی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، سنسور پارک و دوربین عقب، فرمان کمکی برقی، تهویه الکترونیکی دستی، کروز کنترل، شارژر وایرلس، ۶ ایربگ ده نقطه‌ای، دوربین ۳۶۰ درجه، دسته دنده الکترونیکی، صندلی برقی شاگرد، گرم‌کن صندلی‌های جلو، نورپردازی داخل کابین و کلاستر دیجیتال را داریم.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ارسال به دیگران :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

source

توسط ecokhabari.ir