با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری صورت می‌گیرد؛




سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌‎المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران، از ۲ تا ۵ مهرماه ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود.


طبق گفته مقام معظم رهبری شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از بهترین مظاهر و مؤثرترین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی به شمار می‌روند. این شرکت‌ها نقش ویژه‌ای در رشد کشور در زمینه‌های علمی، فناوری و اقتصادی بر عهده دارند، بر همین اساس امسال نیز همچون سال‌های گذشته ظرفیت‌ها‌ و پتانسیل شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه  دانش‌بنیان معرفی و از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه حمایت خواهد شد. 

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی به ارائه توانمندی‌های اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی می‌پردازد و در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، از حضور این شرکت‌های در نمایشگاه‌ها حمایت می‌کند.

شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه توانمندی‌ها و محصولات ستاد آب، اقلیم و محیط‌زیست؛ ماشین‌سازی و تجهیزات پیشرفته صنعتی؛ توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته و توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی به ارائه توانمندی‌های خود در بخش معدن و صنایع معدنی می‌پردازند.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی (ماینکس ۲۰۲۴) توسط شرکت آرکا همایش پارس و با مشارکت مرکز داوری و مشاوره تخصصی و حقوقی معدن و صنعت صمتا و همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، سازمان توسعه تجارت ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

 




source

توسط ecokhabari.ir