شاید بسیار تصور کنند که طالع بینی و فال در جهان مدرن امروزی، معنا و مفهوم گذشته خود را از دست داده است و اندک افرادی هستند که به چنین چیز‌هایی باور و اعتقاد دارند، اما واقعیت این است که طالع بینی و فال کماکان در میان بسیاری از مردم رواج دارد و دنیای مدرن امروزی نیز نتوانسته است نقش چندانی در کاهش این باور ایجاد کند.


صفحه اقتصاد –

شاید بسیار تصور کنند که طالع بینی و فال در جهان مدرن امروزی، معنا و مفهوم گذشته خود را از دست داده است و اندک افرادی هستند که به چنین چیز‌هایی باور و اعتقاد دارند، اما واقعیت این است که طالع بینی و فال کماکان در میان بسیاری از مردم رواج دارد و دنیای مدرن امروزی نیز نتوانسته است نقش چندانی در کاهش این باور ایجاد کند. حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است که به قرار؛ «اَبجَد، هَوَّز، حُطّی، کَلَمَن، سَعفَص، قَرَشَت ثَخِذ، ضَظِغ»، مرتب می‌شوند. در این شیوه علاوه براینکه هر حرف دارای ارزش عددی است، هر عددی نیز دارای ارزش حرفی نیز هست و به عبارت ساده تر، علم ابجد، علم حروف و اعداد است. بر همین اساس حروف ابجد دارای ارزش عددی، روبرو هستند؛ «الف ۱، ب ۲، ج ۳، د ۴، هـ ۵، و ۶، ز ۷، ح ۸، ط ۹،‌ی ۱۰، ک ۲۰، ل ۳۰، م ۴۰، ن ۵۰، س ۶۰، ع ۷۰، ف ۸۰، ص ۹۰، ق ۱۰۰، ر ۲۰۰، ش ۳۰۰، ت ۴۰۰، ث ۵۰۰، خ ۶۰۰، ذ ۷۰۰، ض ۸۰۰، ظ ۹۰۰، غ ۱۰۰۰»، که به «حساب جُمَل» نیز معروف است.

فال ابجد فردا

فال متولدین فروردین

از این شاخه به آن شاخه پریدن به نفع شما نیست. با تفکر و مشورت در مسیر درست قدم بگذار تا به موفقیت برسی.

فال متولدین اردیبهشت

حرفی نزن که از عمل به آن عاجز باشی که باعث می‌شود مورد سرزنش و ملامت دیگران قرار بگیری. آرزوهایت نامحدود و عمر محدود است؛ پس برای برآورده کردن آرزوهایت شتاب کن.

فال متولدین خرداد

به وعده‌های پوچ دیگران دل مبند که از حرف تا عمل فاصله بسیار است. از فرصت‌هایی که پیش‌رو داری، نهایت استفاده را ببر.

فال متولدین تیر

گرچه امکانات فعلی تو محدود است؛ ولی می‌توانی با استفاده از توانایی‌هایی که در وجودت نهفته است به کامیابی برسی؛ پس دست از تلاش برندار و از سرزنش‌ها مرنج.

فال متولدین مرداد

اکنون که دوران کامیابی و خوشبختی به تو روی کرده است به وعده‌هایی که داده‌ای عمل کن و بدان این شادی نتیجه‌ی همت بالا و کوشش خود توست.

فال متولدین شهریور

بهتر است به جای خیالبافی واقع‌نگر باشی و به جای افکار پوچ، منطقی فکر کنی. از مشکلات و سختی‌ها فرار نکن و صبر و شکیبایی به خرج بده تا به نتیجه‌ی مطلوب برسی.

فال متولدین مهر

بلند پروازی مکن و در پی آرزوهای محال نرو که نتیجه‌ی آن از دست دادن فرصت‌ها است.

فال متولدین آبان

به خاطر داشته باش که در هر شرایط از روی عقل تصمیم بگیری نه احساس.

فال متولدین آذر

وقت آن رسیده که در وجود خود انقلاب کنی و غم و غصه‌ی گذشته را به فراموشی بسپاری. با امید به مسیر ادامه بده که کامیابی به سراغت خواهد آمد.

فال متولدین دی

از هر کس به اندازه‌ی توان و ظرفیتش توقع داشته باش. نیکی دیگران را نیز جبران کن تا پیوسته مورد لطف قرار بگیری.

فال متولدین بهمن

گرچه پیش از این‌ بارها در زندگی خود با شکست مواجه شده‌ای؛ اما بدان که شکست پل پیروزی است. زندگی همچنان ادامه دارد و دنیا به آخر نرسیده و همه چیز برای رسیدن به اهداف تو مهیاست؛ پس گذشته را فراموش کن و آینده ای تازه بساز.

فال متولدین اسفند

برای نیل به اهداف و آرزوهایت منتهای سعی و تلاش خود را به کار بگیر و به امید شانس و اقبال نباش.





آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ارسال به دیگران :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

source

توسط ecokhabari.ir