کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در طی سه روز آینده، در ۱۳ استان کشور، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی، گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش آوای اقتصاد، فریبا گودرزی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای امروز و روزهای آتی اظهار کرد: روز چهارشنبه در برخی نقاط استان آذربایجان غربی، نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و همچنین ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز، تهران، سمنان، گلستان، کرمان و شمال هرمزگان، روز پنجشنبه در برخی نقاط استان‌های مازندران و اردبیل و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، سمنان، گلستان، کرمان و شمال هرمزگان، و روز جمعه علاوه بر این مناطق، در برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، در ساعات بعدازظهر و شب، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

در ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده در روزهای شنبه و یکشنبه معمولی به نظر می‌رسد، در حالی که تا روز جمعه، وزش باد شدید و گردوخاک در برخی نقاط استان‌های شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: دریای عمان در شرق در پنج روز آینده مواج خواهد داشت. همچنین، فریبا گودرزی اعلام کرد که بیشینه دمای تهران امروز به ۴۰ درجه بالای صفر می‌رسد و کمینه دما نیز حدوداً ۱۹ درجه بالای صفر خواهد بود.

انتهای پیام/

source

توسط ecokhabari.ir