نرخ سود بین بانکی به ۲۳.۶۳ درصد با کاهش ۳ صدم درصدی نسبت به هفته قبل رسید.

به گزارش آوای اقتصاد، گزارش جدید تغییرات نرخ بهره بین بانکی نشان می‌دهد که نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۱۳ تیرماه با کاهش ۰.۰۳ درصدی نسبت به هفته قبل به ۲۳.۶۳ درصد رسیده است.

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۶ تیرماه بدون تغییر نسبت به هفته قبل، ۲۳.۶۶ درصد باقی مانده است. در هفته پایانی خردادماه، نرخ سود بین بانکی به بالاترین سطح سال جاری رسید و رکورد ۲۳.۶۶ درصد را ثبت کرد.

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۲۳ خردادماه و ۲۳ خردادماه نیز به ترتیب رکورد ۲۳.۶۳ و ۲۳.۶۴ درصد را ثبت کرده بود. در هفته منتهی به ۹ خردادماه، این نرخ با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل به ۲۳.۶۱ درصد رسیده بود؛ همچنین در هفته منتهی به ۲ خردادماه با افزایش محسوس نسبت به هفته پایانی اردیبهشت ماه به ۲۳.۶۲ درصد رسیده بود. در هفته منتهی به ۲۶ اردیبهشت ماه نیز این نرخ با افزایش به ۲۳.۵۶ درصد رسیده بود.

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۱۹ اردیبهشت ماه بدون تغییر نسبت به هفته قبل، ۲۳.۵ درصد اعلام شد. در هفته منتهی به ۱۲ اردیبهشت ماه، این نرخ با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل به ۲۳.۵ درصد رسیده بود.

نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل، به ۲۳.۵۱ درصد رسیده بود. این نرخ از ابتدای سال جاری به جز هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه، در حال کاهش بود. در هفته پایانی فروردین، نرخ بهره بین بانکی با افزایش ۴ صدم درصد نسبت به هفته قبل، به ۲۳.۵۲ درصد افزایش یافت.

انتهای پیام/

 

source

توسط ecokhabari.ir