سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش خفیف باران در مناطق شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی امروز پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش آوای اقتصاد، بارش خفیف باران در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، امروز و فردا ادامه خواهد داشت.

 

بارش پراکنده باران در مناطق شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی، سه شنبه ۱۲ تیرماه، و در سواحل دریای خزر، چهارشنبه ۱۳ تیرماه، بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی منتظر می‌ماند.

وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در روزهای دوشنبه و سه شنبه، همچنین در مناطق جنوب غرب و غرب کشور، بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی اتفاق خواهد افتاد. همچنین، دریای خزر و شرق دریای عمان طی دو روز آینده مواج و متلاطم خواهند بود.

با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران امروز کمی ابری است و در بعد از ظهر ابرها افزایش می‌یابد، همراه با وزش گاهی باد شدید و دمایی که بین ۲۳ تا ۳۶ درجه سانتیگراد متغیر خواهد بود. فردا نیز در تهران قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و در بعد از ظهر ابرها افزایش پیدا کرده و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه با دمای کمترین و بیشترین ۲۴ تا ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

 

source

توسط ecokhabari.ir