سئو سایت
تری رابینسون، بنیانگذار Story Amplify.

getty هنگام ملاقات با مشتری برای اولین بار، احتمالاً به طور خودکار محصولات یا خدمات خود را ارائه نمی دهید. درعوض، با صحبت کردن با آن‌ها پایه‌ای می‌سازید تا یاد بگیرید الان کجا هستند و امیدوارند کجا باشند. تنها در این صورت است که برنامه و محصولاتی را برای کمک به آنها در رسیدن به اهداف خود ارائه می دهید.
ایجاد یک برنامه بازاریابی موثر به همین فرآیند نیاز دارد. ابتدا باید پایه را بسازید و سپس می توانید استراتژی را تنظیم کنید. این رویکردی است که آژانس من برای ایجاد برنامه های بازاریابی موفق برای مشتریان مشاور مالی خود استفاده می کند.
قسمت اول: مخاطبان خود را بشناسید اساس بازاریابی مشاور مالی مانند اولین جلسه مشتری شماست. شما باید مخاطب خود و نقاط دردناک آن را درک کنید. این دانش به شما کمک می کند تا پیام مناسبی برای حل مشکلات آنها ایجاد کنید. به عنوان مثال، مشکل مخاطب مسن‌تر ممکن است داشتن منابع مالی پس از بازنشستگی باشد، در حالی که خانواده‌های جوان‌تر دغدغه‌های متفاوتی دارند، مانند کاهش بدهی و داشتن پول کافی برای فرستادن فرزندان خود به دانشگاه.
اطلاعات بیشتر برای شما Netflix: Marvel Dud در میان فیلم‌های جدید در سرویس استریم این هفته هیوستون راکت‌ها بسته سوم را در پیش‌نویس آینده NBA فرود می‌آورند. از «برندها» و «برندینگ». با جمع کردن آن، برند شما هویت شماست. این چیزی است که وقتی نام شما را می شنوند یا در مورد آن فکر می کنند به ذهن مخاطبان شما خطور می کند.
برای معرفی و تثبیت برند خود، باید ارتباط برقرار کنید:
• محصولات، خدمات و مزایای آنها.
• چه چیزی شما را هدایت می کند (یعنی چرا در این تجارت و صنعت هستید).
• تفاوت شما با رقبا.
به عنوان مثال، بسیاری از مشاوران مالی 529 برنامه را به والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها ارائه می دهند. به آن والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها بگویید که چرا محصولات و خدمات شما بهتر از دیگران هستند. شاید علاوه بر مدیریت حساب، کارگاه های آموزشی نیز ارائه دهید، یا ممکن است مشاوره بودجه بندی را به صورت رایگان ارائه دهید.
استراتژی با یک پایه محکم، توسعه استراتژی بازاریابی قدم بعدی شماست. بازاریابی دیجیتال برای مشاوران مالی شامل تولید محتوا، توزیع و جذب سرنخ است.
Content CreationContent شامل متن، تصاویر و ویدیویی است که برای ارسال پیام به مخاطبان خود استفاده می کنید. فرمت های محتوای موجود عبارتند از:
• وبلاگ ها
• کتابهای الکترونیکی و کاغذهای سفید
• پست های رسانه های اجتماعی
• خبرنامه ها
• ایمیل ها
• فیلم های آموزشی
• نمایش تبلیغات
• کپی وب سایت
مخاطبان خود را به خاطر بسپارید. نحوه مصرف محتوا را مشخص کنید. خانواده‌های جوان ممکن است واکنش مثبت‌تری به رسانه‌های اجتماعی و ویدیو نشان دهند، در حالی که افراد مسن ممکن است محتوای نوشتاری مانند کاغذهای سفید، وبلاگ‌ها و کتاب‌های الکترونیکی را ترجیح دهند.
فرمت محتوایی که استفاده می کنید به استراتژی توزیع محتوای شما نیز بستگی دارد.
توزیع محتوا دو نوع توزیع محتوا وجود دارد: کانال های ارگانیک و کانال های پولی.
کانال های ارگانیک
کانال های ارگانیک به این معنی است که برای ایجاد رتبه بندی موتورهای جستجو یا تعامل با مخاطبان خود پولی پرداخت نمی کنید.
فرض کنید مشتری بالقوه «مشاور مالی» را در موتور جستجو وارد می کند. یک استراتژی موفق کانال ارگانیک نام شما را نزدیک یا در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) قرار می دهد. بهترین راه برای افزایش رتبه جستجوی ارگانیک، ایجاد مداوم محتوای منحصر به فرد، مرتبط و ارزشمند است که به مشکلات مخاطبان شما رسیدگی می کند.
همچنین می توانید رتبه خود را از طریق موارد زیر افزایش دهید:
• نظرات Google: نظرات مثبت در Google عالی هستند—آنها شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد معرفی می کنند. به عنوان یک تجارت قابل اعتماد، موتورهای جستجو می توانند با رتبه بالاتر SERP به شما پاداش دهند.
• فهرست‌های کسب‌وکار محلی: فهرست‌های دیجیتال در Google، Facebook، LinkedIn، Yelp و وب‌سایت Better Business Bureau به سرنخ‌ها و مشتریان بالقوه کمک می‌کند تا شما را پیدا کنند. آنها باید شامل نام، آدرس، شماره تلفن، URL وب سایت و توضیحات کسب و کار شما باشند تا حضور آنلاین شما را بهبود بخشند و به طور بالقوه منجر به رتبه بالاتر SERP شوند.
• رسانه های اجتماعی: رسانه های اجتماعی یک خروجی فوق العاده برای محتوای شما هستند. پست کردن منظم در رسانه های اجتماعی، بک لینک های بیشتری را به وب سایت خود در اختیار شما قرار می دهد (به خصوص اگر محتوای شما به اشتراک گذاشته شود). این باعث افزایش آگاهی از نام تجاری شما و به طور بالقوه رتبه بندی SERP شما می شود.
راه دیگری برای افزایش دید خود در نتایج جستجو، کسب یک نشان رایگان Google Screened است. پس از بررسی و تأیید، یک علامت سبز رنگ در کنار نام کسب و کارتان در فهرست خدمات محلی Google دریافت می‌کنید که نشان‌دهنده قابل اعتماد بودن شما برای مشتریان احتمالی است.
کانال های پولی
برای بهبود جریان ترافیک به وب سایت خود، می توانید برای حضور قابل مشاهده تر از طریق کانال های پولی از جمله موتورهای جستجو، سایر وب سایت ها یا رسانه های اجتماعی هزینه کنید. بسیاری از کانال های پولی به ازای هر کلیک پرداخت می شوند.
در اینجا چند کانال پولی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید:
• تبلیغات جستجوی پولی: یک آگهی جستجوی پولی موقعیت بالاتری را برای کسب و کار شما در SERP تضمین می کند. اگر مشتری بالقوه «مشاوران مالی و بازنشستگی» را جستجو کند، آگهی جستجوی پولی شما در بالای صفحه جستجو ظاهر می‌شود.
• رسانه های اجتماعی: می توانید محتوا را به صورت رایگان در رسانه های اجتماعی ارسال کنید، اما پرداخت می تواند به شما کمک کند که برجسته شوید. هنگام تعیین بهترین رسانه اجتماعی تبلیغ خود، جهت گیری تجاری لینکدین، رابط دوست به دوست فیس بوک و الزامات بصری اینستاگرام را در نظر بگیرید.
• هدف‌گیری مجدد تبلیغات: وقتی مشتریان بالقوه از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند اما اقدامی نمی‌کنند، تبلیغات هدف‌گیری مجدد وارد عمل می‌شوند. این تبلیغات نمایشی کوچک، مشتریان بالقوه را هنگام بازدید از سایر سایت‌ها یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی «دنبال می‌کنند» و آنها را تشویق می‌کند اطلاعات تماس خود را ترک کنند یا قرار ملاقاتی را تنظیم کنند. با تو.
Lead CapturingLead capturing بازدیدکنندگان و مشتریان احتمالی وب سایت شما را به سرنخ تبدیل می کند تا بتوانید پیگیری کنید.
یکی از راه‌های جذب سرنخ‌ها این است که چیزی را ارائه دهید که مخاطبان شما را برای بازگشت بیشتر ترغیب کند. یک مخاطب مسن تر ممکن است از یک شام رایگان و اطلاعات دوران بازنشستگی قدردانی کند. خانواده‌های جوان‌تر می‌توانند یک کاغذ سفید یا ویدیوی خوب نوشته شده درباره سرمایه‌گذاری ۵۲۹ را ارزش‌گذاری کنند.
تنظیم قرار یک راه دیگر برای گرفتن سرنخ است. افراد بالقوه را تشویق کنید تا یک جلسه بدون تعهد را برنامه ریزی کنند تا بتوانند با شما بحثی بدون فشار داشته باشند.
چقدر باید هزینه کنید؟ حتی اگر تصمیم دارید کانال های پولی را دنبال نکنید، همچنان به منابعی برای حمایت از تلاش های بازاریابی خود نیاز دارید. چقدر کافی است؟
مطالعه ای توسط Broadridge نشان داد که یک مشاور به طور متوسط ​​در سال 2022 17400 دلار برای بازاریابی هزینه کرده است. شما می توانید با تعیین هزینه های بازاریابی پیش بینی شده خود و درآمد لازم برای پوشش آن هزینه، نقطه سربه سر را محاسبه کنید.
پیشنهادات نهایی هنگامی که برای اولین بار با مشتریان ملاقات می کنید، یک استراتژی دارید. هنگام بازاریابی و برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی، به رویکرد مشابهی نیاز دارید.
بازاریابی نیاز به برنامه ریزی و دانش مخاطب دارد. برای درک نکات دردناک مخاطب خود وقت بگذارید. سپس، محتوا را برای رفع نیازهای آنها توسعه و توزیع کنید.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. تری رابینسون تری رابینسون، بنیانگذار Story Amplify. مشخصات اجرایی کامل تری رابینسون را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط ecokhabari