در راستای ارزیابی و بهبود تاب‌آوری شهرهای کشور، بنیاد ملی علم ایران (INSF) حمایت از تحقیقات «برنامه جامع تاب‌آوری شهری» را به عنوان یکی از «برنامه‌های جامع تحقیقاتی مرتبط با اقدامات سیاستی» در دستور کار خود قرار داد و مهلت ارسال پیشنهاده برای این فراخوان که سابق بر این تا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ بود، تا ۸ اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

به گزارش ایسنا، در راستای ارزیابی و بهبود تاب‌آوری شهرهای کشور، بنیاد ملی علم ایران (INSF) حمایت از تحقیقات «برنامه جامع تاب‌آوری شهری» را به عنوان یکی از «برنامه‌های جامع تحقیقاتی مرتبط با اقدامات سیاستی» در دستور کار خود قرار داده است.

با شکستن این برنامه جامع به پروژه‌های مرتبط و متمایز، رویکردی ساختاریافته و زمان‌بندی‌شده تهیه شده است که امکان اعتبارسنجی، اصلاح و مقیاس‌پذیری برنامه جامع در سطح شهرهای کشور را فراهم می‌کند. هر پروژه مبتنی بر بینش‌های به‌دست‌آمده از پروژه قبلی است و اجرای قوی و سازگار برنامه جامع را در محیط‌های شهری تضمین می‌کند. به طور معمول، بنیاد ملی علم ایران، این پروژه‌ها را از طریق فراخوان‌های مرتبط برای اخذ پیشنهادات اطلاع‌رسانی می‌کند و مطابق با رویکرد معمول، برای حمایت مالی هر فراخوان اقدام می‌کند.

در فراخوان این برنامه از مراکز تحقیقاتی معتبر و اساتید شاخص کشور دعوت شد تا پیشنهاده خود را برای ایجاد «مرکز هدایت و راهبری برنامه جامع تاب‌آوری شهری (مهرتاب)» با مأموریت اصلی جلب مشارکت ذینفعان و با تأکید بر یکپارچه‌سازی ارائه کنند.

به نقل از بنیاد علم ایران، مهلت ارسال پیشنهاده‌ها در این فراخوان تا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ بود، تا ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

انتهای پیام

source

توسط ecokhabari