ایسنا/خوزستان فرماندار بهبهان بر ضرورت رفع موانع تولید و مشارکت مردم در اقتصاد تاکید کرد.

سید ولی‌الله موسوی در گفت ‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: شعارهایی که مقام معظم رهبری در ۱۳ سال اخیر، برای هر سال نامگذاری کردند عمدتا موضوعات اقتصادی بودند که نشان‌دهنده تشخیص حکیمانه ایشان در خصوص معضل و مشکل اساسی کشور یعنی بحث اقتصادی و معیشتی است. امسال نیز با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد که پیام روشنی برای مسئولان و مردم دارد.

وی با اشاره به اهمیت توجه و عمل به شعار سال، ادامه داد: تکلیف برای مسئولان مشخص شده است که بسترهای لازم را برای حضور و مشارکت مردم در امور اقتصادی و گسترش تولید فراهم کنند.

فرماندار بهبهان گفت: بنابراین دولت و دستگاه‌های مرتبط باید موانع بر سر راه تولید و مشارکت مردم در حوزه‌های خدمات، صنعت، کشاورزی، دامداری و … رفع کنند. این مسایل می‌تواند از صدور مجوزها تا ارائه تسهیلات و فراهم‌آوری زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، جاده، گاز و… باشد که باید کمک شود تا مردم در تولید و اقتصاد مشارکت داشته باشند.

موسوی افزود: در این راستا کارگروهی در شهرستان بهبهان تشکیل شده است و در این کارگروه راهکارها، پیشنهادات و نظرات فنی و تخصصی کارشناسان برای مشارکت مردم در تولید و اقتصاد به ویژه در بخش تولید ارائه و بر اساس برنامه کارشناسی، برنامه ریزی لازم با توجه به ظرفیت شهرستان انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت جغرافیایی- اقلیمی و وجود رودخانه‌های مارون، زهره و خیرآباد در بهبهان، در حوزه‌های کشاورزی، دامداری و صنایع پایین دستی، برنامه‌ریزی خواهد شد و مردم در این بخش‌ها مشاکت اقتصادی خواهند داشت.  

انتهای پیام

source

توسط ecokhabari