ایسنا/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با حضور ویدئو کنفرانسی رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، ۱۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) در استان واگذار شد.

مسعود بیات منش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز ۲۷ فروردین ماه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی و کلیه اعضای این شورا برگزار و به صورت ویدئوکنفرانس ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام (ره) در سراسر کشور افتتاح و واگذار شد.

وی افزود: این آیین با حضور ویدئوکنفرانسی مدیران استانی برگزار شد و سهم استان خوزستان نیز ۱۶۰۲ واحد در ۳۸ شهر و شهرستان بوده است؛ این تعداد واحدهای مسکونی با همکاری بنیاد مسکن، بسیج مستضعفین، بنیاد مستضعفین، اداره کل راه و شهرسازی و کمیته امداد امام استان ساخته و تحویل متقاضیان شد.

بیات منش ادامه داد: در این آیین به صورت نمادین یک واحد مسکونی به یکی از مددجویان ساکن در روستای قلعه چنعان شهرستان کارون تحویل داده شد.

۱۶۰۲ واحد مسکونی ‌به‌ مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه در این آیین معاون عمرانی استاندار، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خوزستان، مدیرکل بنیاد مسکن استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند، گفت: دولت تمام تلاش خود را جهت تامین مسکن مردم بویژه مددجویان کمیته امداد بکار خواهد گرفت تا بتواند بخش عمده‌ای از مشکل مسکن مردم را مرتفع کند.

وی اظهار کرد: افتتاح این تعداد واحد در استان که با همدلی، همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان به سرانجام رسیده‌اند نشان از عزم جدی مسئولان برای تامین مسکن مردم است.

انتهای پیام

source

توسط ecokhabari